13-09-2009, 01:05 PM
Nonii ma olen juba siin foorumis paar teemat teinud, et mersust rohkem teada saada, aga nyyd avastasin põhja alt ikka palju huvitavat. auto on suht käest lastud igatahes, sest 14000 Mercedes-Benz kohta on yyratult odav, aga autot oli vaja ja no mõnusat laeva ja dislakat oli vaja. Auto sis 1987a w124 300d 80 kw. Kõigepealt on tähtis probleem see et kuna ma olen proovisõitu teind ja uurind ja puurind mootoriruumis ja igal pool, ent tungi puudumisel ei ole saand põhja alla vaadata, siis nyyd ilmnesid sellised üllatused:
-seal taga põhja all on mingi karp kuhu jooksevad kõrvalistuja poolt kaks piduritoru ja sealt karbist väljuvad sis piduritorud edasi piduritesse, ent üks toru mis sealt edasi läheb on osa torust ära kaotanud, tänu sõber korrosioonile, ja siis on kolmas toru, mis jookseb mai tea kuhu otse pikalt eest taha ja ka sellel jupp vahelt ära aurand, samas arusaamatu on see, et kuidas mul pidurivedelik systeemis pysib ja kuidas see pill ikka nii hästi pidurdab, kui järelikult tagumised pidurid ei toimi mõistuspäraselt ja esimestest ketastest on yks kõver vähemalt. Tahaks siis teada mis karp see seal taga on ja kas see pikk toru jookseb otse eest piduripumbast või absi süsteemist kuhugi taha, või on seal mõni jakk ja kui raske seda vahetada on.
-kui raske on kässari trossi vahetada ja mil moel see käib. Pidi kahest osast olema.
-Kas on mõtet tglt üldse ise seda tööd teha või lasta need teadjamatel meestel ära teha ja kogu piduritorustik ära lasta vahetada. Kui kalliks minna võib, kas tartus keegi teab mõnda odavat kohta.
-seal taga põhja all on mingi karp kuhu jooksevad kõrvalistuja poolt kaks piduritoru ja sealt karbist väljuvad sis piduritorud edasi piduritesse, ent üks toru mis sealt edasi läheb on osa torust ära kaotanud, tänu sõber korrosioonile, ja siis on kolmas toru, mis jookseb mai tea kuhu otse pikalt eest taha ja ka sellel jupp vahelt ära aurand, samas arusaamatu on see, et kuidas mul pidurivedelik systeemis pysib ja kuidas see pill ikka nii hästi pidurdab, kui järelikult tagumised pidurid ei toimi mõistuspäraselt ja esimestest ketastest on yks kõver vähemalt. Tahaks siis teada mis karp see seal taga on ja kas see pikk toru jookseb otse eest piduripumbast või absi süsteemist kuhugi taha, või on seal mõni jakk ja kui raske seda vahetada on.
-kui raske on kässari trossi vahetada ja mil moel see käib. Pidi kahest osast olema.
-Kas on mõtet tglt üldse ise seda tööd teha või lasta need teadjamatel meestel ära teha ja kogu piduritorustik ära lasta vahetada. Kui kalliks minna võib, kas tartus keegi teab mõnda odavat kohta.