15-12-2013, 01:20 AM
Tere !
Viimasest postitusest on nüüd juba üle aasta möödas. Küll aeg lendab kiiresti.
Vahepeal on päris palju juhtunud, küll mitte Mercedes-Benz 220 SEB Automatic-kuga.
Temale olen teinud suht ilmastikukindla varjualuse kus ta ootab paremaid päevi.
Juhtus aga see et Mercedes-Benz 220 SEB Automatic sai omale kaks aastat noorema venna .
2012 sügisel otsustasin oma Mitsubishi rallika maha müüa ja hakata vanakesega põhjalikult tegelema.
Seoses sellega sai Auto 24 vaadata ja oh imet, müügis oli juba jupp aega olnud W111 250 coupe a. 1966.
Sai siis kohe vaatama mindud ja paari päeva pärast kui Evo müüdud oli , veeres mulle hoovi veel üks Mercedes-Benz.
Auto on mingi 12 aastat tagasi Eesti registrisse võetud, taastama hakatud, aga siis on asi pooleli jäänud.
Ilmselt viimased 5-6 aastat on ta puu all seisnud. Mootor ei enam originaal 2,5 sissepritse vaid 2,8 karburaator.
Puudu on päris palju pisividinaid, õnneks suurem osa olulistest ehisdetailidest on alles.
Muidu on auto sama kui vanem vend küll on kahe aastaga juurde tulnud tagumised ketaspidurid ja el. katuseluuk.
Nüüd oli pilt selge , Mercedes-Benz 220 SEB Automatic saab kunagi musta numbri, noorem vend aga moodsama
mootori koos käigukasti ja veermikuga.Selleks sai Saksamaalt üks E430 T doonoriks toodud.
Selle E-klasse toomisest võin ka kirjutada kui rahval huvi on.
Järgmiseks sammuks oli garaazi korrastamine,keevituse, kompressori jm.ostmine ja kõige lõpuks oskuste
meeldetuletamine pole ma ju viimased 15 aastat keevitust käes hoidnud.
Praegu on seis selline, et V8 on aiste vahel ja proovisõit tehtud, järgmine käik on ARK-i mootorivahetust registreerima.
Loodan et probleeme ei teki, sest sellele kerele on tehasest V8-at paigaldatud.
Ma ei tea kas saab samas teemas jätkata, või peaks uue teema tegema?
Olge terved!
Viimasest postitusest on nüüd juba üle aasta möödas. Küll aeg lendab kiiresti.
Vahepeal on päris palju juhtunud, küll mitte Mercedes-Benz 220 SEB Automatic-kuga.
Temale olen teinud suht ilmastikukindla varjualuse kus ta ootab paremaid päevi.
Juhtus aga see et Mercedes-Benz 220 SEB Automatic sai omale kaks aastat noorema venna .
2012 sügisel otsustasin oma Mitsubishi rallika maha müüa ja hakata vanakesega põhjalikult tegelema.
Seoses sellega sai Auto 24 vaadata ja oh imet, müügis oli juba jupp aega olnud W111 250 coupe a. 1966.
Sai siis kohe vaatama mindud ja paari päeva pärast kui Evo müüdud oli , veeres mulle hoovi veel üks Mercedes-Benz.
Auto on mingi 12 aastat tagasi Eesti registrisse võetud, taastama hakatud, aga siis on asi pooleli jäänud.
Ilmselt viimased 5-6 aastat on ta puu all seisnud. Mootor ei enam originaal 2,5 sissepritse vaid 2,8 karburaator.
Puudu on päris palju pisividinaid, õnneks suurem osa olulistest ehisdetailidest on alles.
Muidu on auto sama kui vanem vend küll on kahe aastaga juurde tulnud tagumised ketaspidurid ja el. katuseluuk.
Nüüd oli pilt selge , Mercedes-Benz 220 SEB Automatic saab kunagi musta numbri, noorem vend aga moodsama
mootori koos käigukasti ja veermikuga.Selleks sai Saksamaalt üks E430 T doonoriks toodud.
Selle E-klasse toomisest võin ka kirjutada kui rahval huvi on.
Järgmiseks sammuks oli garaazi korrastamine,keevituse, kompressori jm.ostmine ja kõige lõpuks oskuste
meeldetuletamine pole ma ju viimased 15 aastat keevitust käes hoidnud.
Praegu on seis selline, et V8 on aiste vahel ja proovisõit tehtud, järgmine käik on ARK-i mootorivahetust registreerima.
Loodan et probleeme ei teki, sest sellele kerele on tehasest V8-at paigaldatud.
Ma ei tea kas saab samas teemas jätkata, või peaks uue teema tegema?
Olge terved!