05-10-2010, 03:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2010, 03:17 PM ja muutjaks oli keegi_teine.)
Update vahepeal tehtud asjadest:
* katalüsaator ära vahetatud +klamber ja kinnitus, sealt tuli ka kõrge CO kogus. Huvitav asjaolu on veel see et tehnilises passis on kirjas et auto on ilma katalüsaatorita ja aasta arvu järgi peaks ka olema veel ilma ja alates 89.ndast peal. Ning ka ülevaatusel oli kirjas et ilma. Tegelikult katalüsaator täitsa eksisteerib ning nüüd väikse varuga mõõdud normis.
*ketipinguti, mis eelmisel korral jäi vahetamata kuna arvati et võib üle kuu minna tellimisega, aga oli hoopis järgmisel nädalal kohal
*vanem pioneeri makk välja vahetatud uuema alpine maki vastu kus vähemalt USB tugi olemas, teeb kasutamise mugavamaks.
*sai üks korralik pesu tehtud (pigi korralikult eemaldatud, leotus, svammid värgid )
Tegemist vajab veel hetkel :
* käsipidur, seal läheb palju osi vahetusse. peaks reedel saama tehtud.
* istmete ( parandus - puhastus ) on veninud edasi aga loodan ennem talve ikka tehtud saada.
* numbrimärgid vahetada nii öelda euro omade vastu
* katalüsaator ära vahetatud +klamber ja kinnitus, sealt tuli ka kõrge CO kogus. Huvitav asjaolu on veel see et tehnilises passis on kirjas et auto on ilma katalüsaatorita ja aasta arvu järgi peaks ka olema veel ilma ja alates 89.ndast peal. Ning ka ülevaatusel oli kirjas et ilma. Tegelikult katalüsaator täitsa eksisteerib ning nüüd väikse varuga mõõdud normis.
*ketipinguti, mis eelmisel korral jäi vahetamata kuna arvati et võib üle kuu minna tellimisega, aga oli hoopis järgmisel nädalal kohal
*vanem pioneeri makk välja vahetatud uuema alpine maki vastu kus vähemalt USB tugi olemas, teeb kasutamise mugavamaks.
*sai üks korralik pesu tehtud (pigi korralikult eemaldatud, leotus, svammid värgid )
Tegemist vajab veel hetkel :
* käsipidur, seal läheb palju osi vahetusse. peaks reedel saama tehtud.
* istmete ( parandus - puhastus ) on veninud edasi aga loodan ennem talve ikka tehtud saada.
* numbrimärgid vahetada nii öelda euro omade vastu