Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Prügikast (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=32)
+--- Foorum: Reeglitele mittevastavad- ja aegunud teemad (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=33)
+--- Teema: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine (/showthread.php?tid=19623)

Lehed: 1 2 3 4


MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 21-08-2010

Sai siis endale ligi võetud selline isend.

Mootor : 2.3 R4 (97 kW)
Esmane reg : 1988
Registreerimine Eestis : 06.2004
Keretüüp : kupee
Odom.näit : 280 000 km
Käigukast : automaat
Kütus : bensiin
Värvus : helepruun met.

Lisavarustus pole eriti kirev,

Turva- ja ohutusvarustus
* roolivõimendi
* kesklukustus (puldiga)
* ABS pidurid
* signalisatsioon
* veojõukontroll

Mugavusvarustus
* 2x elektrilised akende tõstukid

Sisustus
* käetugi taga (laekaga)
* iluliistud salongis (puitdekoor)
* jalamatid
* hele tekstiil polster

Panen hetkel vana omaniku müügikuulutuse pildid, loodan et ei pahanda. Auto on samas konditsioonis nagu piltidel, ainult hetkel plekkveljed all koos "ilukilpidega". Teen uued siis kui on eemaldatud mõned pisemad iluvead ning auto puhas.


[Pilt: mb1t.jpg]
[Pilt: mb4t.jpg]
[Pilt: 13247168.jpg]
[Pilt: mb3q.jpg]
[Pilt: mb2p.jpg]


Võib olla on sellel autol siin foorumis ka oma ajalugu ja kasutajad, ei ole väga ringi uurinud. Plaan hoida autot üsna originaalina, talveks lähevad pildil olevad veljed taas alla ja suveks vaatan mingid muud veljed, see sügis ajavad plekkveljed asja ära.


Tegemist vajavad asjad :

See kuu pole olnud väga aega tegeleda autoga aga järgmine kuu juba rohkem aega siis on plaanis:

x kuna on hele sisu siis esiistmed vajaks keemilist puhast ja juhistme nurk on kulunud ja vajaks õmblemist, hetkel ei kujuta ettegi kuidas see täpselt toimuma hakkab aga vajab kindlasti nokitsemist. Ehk keegi teab kes võiks tegeleda ?

x kõrvalistuja päikesekaitsme plastikvidin läks katki ja vaja kusagilt uus jubin muretseda, hetkel on üldse eest ära võetud.

x antenn on murdunud ja ei toimi nii nagu peaks, hetkel kuidagi liimitud kinni, plaan kusagilt uus muretseda ja välja vahetada

x tehnilise poole pealt teeb muret, et külmana läheb käima nagu kellavärk aga kui mootor soe siis käiab vahel kauem. nii palju kui olen uurinud siis võib olla asi pihustites.


Aga üldiselt olen autoga väga rahul, veermik vaikne ja midagi ei nagise ja ei kolise et hakiks kõrvu. Muusikat mängib pioneeri makk ja taga on korralikud GAS ovaalid mis ajavad asja ära ja natuke rohkemgi.

Loodan et on aega ja jaksu et teda korralikult ülal pidada, cheers Icon_smile


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - siim - 21-08-2010

Minu auto oli täpselt samasugune, värv peaks olema artic grey vms.
Edu masinaga.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 06-09-2010

Lõpuks on vähe rohkem aega tegeleda autoga, käisin täna ringreisil romulatest aga tulin tühjade kätega kuna enamus käivad samade asjade järel.
Tehnilise osa pealt käisin ka uurimas vastust oma muredele ja soovitati GTR minna elektroni tänavale, sain aja kella 10neks reedel ja eks siis näis mis nad leiavad ja pakuvad.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - america - 06-09-2010

Piltide pealt tundub suht korralik. Edu!


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 06-09-2010

Tuhnisin ringi ARK kodulehel aga ei leidnud otsest hinda, et palju läheb maksma numbri märkide välja vahetamine uute euro vms omade vastu ?


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - Renkju - 06-09-2010

Edit: Uued numbrid peaks ju maksma 100,- kr. numbrimärk?


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - punnsilm - 06-09-2010

(06-09-2010, 10:54 PM)Renkju Kirjutas: Edit: Uued numbrid peaks ju maksma 100,- kr. numbrimärk?

...ja selleks ei pea ARK-i minema


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 07-09-2010

(06-09-2010, 11:08 PM)punnsilm Kirjutas:
(06-09-2010, 10:54 PM)Renkju Kirjutas: Edit: Uued numbrid peaks ju maksma 100,- kr. numbrimärk?

...ja selleks ei pea ARK-i minema

Targutada kerge aga alternatiive raske mainida.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - siim - 07-09-2010

Trev2, asub Tlnas Vana-Pääsküla bussipeatuse juures. Sealt saab ametlikud nr-id. Kui ametlikkus pole oluline, siis astu sisse suvalisse suuremasse kaubanduskeskusesse, seal on need võtmetegijad, kes teevad sulle plastikust uued numbrid. Valik on sinu.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - punnsilm - 07-09-2010

(07-09-2010, 02:38 PM)siim Kirjutas: Trev2, asub Tlnas Vana-Pääsküla bussipeatuse juures. Sealt saab ametlikud nr-id. Kui ametlikkus pole oluline, siis astu sisse suvalisse suuremasse kaubanduskeskusesse, seal on need võtmetegijad, kes teevad sulle plastikust uued numbrid. Valik on sinu.

trev2 just. jõuad napilt raha makstud kui juba soojad numbrid näppu antakse.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 09-09-2010

Okei tänud, lähen homme astun läbi.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 10-09-2010

Trev2 sai täna käidud ja sealt abi ei saanud, kuna minu puhul on siiski tegemist et tahan need vanad ilma euro märgita vahetada euro märkidega vastu ja seda nad ei tee. Eks siis tuleb ARK minna nende järgi.

Diagnostikas sain ka vastuse, muid asju üsna kiitis ja arvas et probleemi pole. Aga hammasrihm vajab vahetust, väike kligin tuleb sellest et käib vastu ja kes teab kaua nii on sõidetud, esmaspäeval saan hinnapakkumise ja loodetavasti saab ka varsti vahetatud. Palju see kulu võib üldse umbkaudu tulla ? vajab vähe suuremat lammutamist.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 12-09-2010

Sain täna siis uue Mercedes-Benz märgi, mida varem polnudki ja ka eletrkiantenni mis oli oma töö lõpetanud. Pusisin seda märki külge panna, aga väga ei jaganud lahti kuda ta korralikult kinnitada sinna ?


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 14-09-2010

Sellel mootoril on siiski kett mitte hammasrihm, ei saa aru miks algul ajasid hammasrihma teemat ja nüüd läks üle ketile. Igatahes järgmine teisipäev viin sinna ja hakkavad lammutama.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 24-09-2010

Vahepeal niipalju muutunud, et sai vahetatud kett,õli, õlifilter, KKK tihend. Külge kruvitud autole abiga MB märk ja antenn mis polnud siiski elektriline.

Leppisin kokku ka aja järgmiseks laupäevaks ja saab juhiiste korda õmmeldud ja ka loodetavasti ka puhtaks istmed.
Vahepeal tuleb läbi saada ülevaatusest lõppeb selle kuuga, on mõni hea paik soovitada ?


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 24-09-2010

Käisin täna ülevaatusel, ei saanud läbi kuna puudusteks mitte piisavalt tõhus käsipidur ja heitgaaside kogus üle normi suht kõvast aga muus osas kiideti et pole ammu nii korras vanem mercedes käinud Icon_smile

Järgmine nädal loodan need puudused likvideerida.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 05-10-2010

Update vahepeal tehtud asjadest:

* katalüsaator ära vahetatud +klamber ja kinnitus, sealt tuli ka kõrge CO kogus. Huvitav asjaolu on veel see et tehnilises passis on kirjas et auto on ilma katalüsaatorita ja aasta arvu järgi peaks ka olema veel ilma ja alates 89.ndast peal. Ning ka ülevaatusel oli kirjas et ilma. Tegelikult katalüsaator täitsa eksisteerib ning nüüd väikse varuga mõõdud normis.
*ketipinguti, mis eelmisel korral jäi vahetamata kuna arvati et võib üle kuu minna tellimisega, aga oli hoopis järgmisel nädalal kohal
*vanem pioneeri makk välja vahetatud uuema alpine maki vastu kus vähemalt USB tugi olemas, teeb kasutamise mugavamaks.
*sai üks korralik pesu tehtud (pigi korralikult eemaldatud, leotus, svammid värgid Big Grin )



Tegemist vajab veel hetkel :

* käsipidur, seal läheb palju osi vahetusse. peaks reedel saama tehtud.
* istmete ( parandus - puhastus ) on veninud edasi aga loodan ennem talve ikka tehtud saada.
* numbrimärgid vahetada nii öelda euro omade vastu


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - siim - 06-10-2010

Kui tehnilises passis kat-i märgitud pole, kas siis ei peaks olema ka CO-le teised nõuded?


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - keegi_teine - 06-10-2010

(06-10-2010, 08:24 PM)siim Kirjutas: Kui tehnilises passis kat-i märgitud pole, kas siis ei peaks olema ka CO-le teised nõuded?

Nii see on, aga kui tookord mõõdeti ületas see mõlemad tasemed.
Ilma kat-ita lubatakse tunduvalt rohkem tühikäigul max 3,5 ja kati puhul oli vist 1-1,5.


RE: MB 230CE, 1988, C124 - keegi_teine - siim - 07-10-2010

Seega on õhus tunda mootori remondi lõhnaIcon_smile