17-06-2006, 07:03 PM
Nii, sai vahetatud ära käigukast, autoks ASR-ga W126 500SEC, kuna see oli mu SEL käigukast, siis tean kindlalt, et asi toimis ilusti. Sai alla - kõik käigud olemas, vahetus õige ja sujuv aga kui hoiab IV sees pikemalt, siis tõmbab veo tagant ära, 110 km/h juures laseb veo tagant ära, laseb pöörde 1500 peale, siis tõmbab jälle veo taha ilusti, ilma puguta sujuvalt kusjuures. ASR tulesid põlema ei löö ega pidurid ei rakendu ka....Võtsin ASR tagant ära, sama jama....Kui alguses arvasin, et ikkagi kasti jama, siis tuttav regullis ka ASRiga Sec'il trossi, kuna käigukasti gaasitross poos juba mootori gaasihoovastikku ennast.....ja täpselt sama jama, lükkab veo tagant ära, laseb pöörde alla ja tõmbab uuesti veo taha....
Kruisi kasutades sama jama.....
On keegi regulliga kokku puutunud või ideid?
Siis ASR-ga autol on käimakastil veel lisaks üks andur, mida see seal TÄPSELT teeb?
Kruisi kasutades sama jama.....
On keegi regulliga kokku puutunud või ideid?
Siis ASR-ga autol on käimakastil veel lisaks üks andur, mida see seal TÄPSELT teeb?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”