12-08-2009, 08:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2009, 08:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Meite SEL sai jah väheke oma logisevaid liigeseid praavitamas käia.
Vahetatud sai vasakul pool mõlemad šarniirid (ülemine koos hoovaga), järeljooksupadi, kõik rooliotsad (paralleelvarras kogu täiega, sest sellel ju otsi vahetada ei saa
) ja rooliamort , lisaks said tagumised pidurisuppordid uued tihendid.
Hea uudis oli see, et minu kardetud järeljooksupadja kronsteini puksid polnudki läbi.
Aga palju halvem oli avastus tagaratta rummust - ka meil on pidurisuppordi laager kutu.
Igatahes on nüüd autos üsna vaikne. Ainuke hääl on kusagilt tagasillast kanduv tuhm klobin väikeste ebatasasustega teel sõites. Ise kahtlustan stabilisaatorivarda kerepukse, kuna seal on varda ümber kahtlaselt palju ruumi ja kolks on kuulda sissepoole vedrutamisel...
Tean-tean, tavaliselt on kolisejaks amort... Aga ma loodan, et seekord ehk mitte. Krt, kõik tüüpvead ei saa ometi sama auto peal esineda...
Vahetatud sai vasakul pool mõlemad šarniirid (ülemine koos hoovaga), järeljooksupadi, kõik rooliotsad (paralleelvarras kogu täiega, sest sellel ju otsi vahetada ei saa

Hea uudis oli see, et minu kardetud järeljooksupadja kronsteini puksid polnudki läbi.
Aga palju halvem oli avastus tagaratta rummust - ka meil on pidurisuppordi laager kutu.

Igatahes on nüüd autos üsna vaikne. Ainuke hääl on kusagilt tagasillast kanduv tuhm klobin väikeste ebatasasustega teel sõites. Ise kahtlustan stabilisaatorivarda kerepukse, kuna seal on varda ümber kahtlaselt palju ruumi ja kolks on kuulda sissepoole vedrutamisel...
Tean-tean, tavaliselt on kolisejaks amort... Aga ma loodan, et seekord ehk mitte. Krt, kõik tüüpvead ei saa ometi sama auto peal esineda...
