03-08-2009, 04:57 PM
Ise kasutan tihti seda, et lasen hoopealt (N) Neutraaliga masinal veereda ja pole küll midagi katki läinud kui uuesti D sisse tõmban. Loomulikult ei pruugi see taas ühendus nii sujuv ja märkamatu olla, sest tegemist ikkagi mehaanilise hüdraulilise ajuga. Nagu "Laur" mainis võib ta jh 2 käigu korraks sisse panna . Isegi uuemal elektroonilise ajuga 5 käigulisel 722,6 kastil võtab natukene mõtlemist ,et mis nüüd teha ja kui sujuvalt ühendada. Katki küll aga midagi ei lähe ja need müüdid, et UUUU kastil kaob õlitus ära on täielikult valed ja asjatundmatute poolt loodud teoorjad. Tegelikult on aga nii, et kõik mis teha lubatud kangiga seda ka võib teha. Ei ole küll mõtet , aga kui kogemata juhtub siis on asi vähemalt kaitstud. Sai kunagi proovitud ka 722,3 kastil seda, et hoopealt R asend sisse tõmmatud ja ei mäleta, et oleks toa hammasrattaid täis loopinud. Ka parking ei lähe peale vaid hakkab üle kõrisema. Uuematel on hoopealt R ja P ära plokeeritud ja ei ole käiguvaliku moodulit nendesse asenditesse võimalik tõmmata.