27-07-2009, 11:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2009, 11:17 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere õhtust,
Selle 750 värgiga ma ei mõelnudki midagi öelda... lihtsalt väga erineva käitumisega mootor selles mõttes, et tolle röögatu V12 moment algab hästi madalalt, aga mõistagi ei saa neid kahte asja võrrelda
Eila sai käidud jälle pealinnas seltsimehel külas ja keskustelu Riigikantselei auto mootorivaliku teemadel viis selleni, et välja otsiti 1991 aasta Tehnikamaailma autokataloog, milles ka tollased sõidukite hinnad FIM-ides leidusid. Selgub, et w124 autodest oli kallim kui "300 CE-24" tollal vaid "500E". Näiteks minu teise W124 ehk "230E" hinna ületas "300 CE-24" mudel Soomes kaugelt rohkem kui 100 000 FIM'i võrra, makstes pisut üle 400 000 FIM'i. Samuti oli ta kummalisel kombel isegi kallim kui W126 kerega "260 SE" (olgu siinkohal öeldud, et 560 SEL maksis samal ajal ~1 000 000 FIM'i). Aga no see 24-klapiline kupee oli oma mootori tõttu võrdlemisi uudistoode ja ilmselt ka sihtrühm oli pigem "mänguasjahuviline", eksole.
Aga avastasin fotokast ka mõningad fotod, mis siis päev ennem ehk laupäeval sõitmas käies tehtud said. Te vabandage, et autot enne pesta ei jõudnud.
Elektriliinipost on leiutatud absoluutselt valesse kohta:
Oli tore vanatehnikaüritus.
Tauno
Selle 750 värgiga ma ei mõelnudki midagi öelda... lihtsalt väga erineva käitumisega mootor selles mõttes, et tolle röögatu V12 moment algab hästi madalalt, aga mõistagi ei saa neid kahte asja võrrelda
Eila sai käidud jälle pealinnas seltsimehel külas ja keskustelu Riigikantselei auto mootorivaliku teemadel viis selleni, et välja otsiti 1991 aasta Tehnikamaailma autokataloog, milles ka tollased sõidukite hinnad FIM-ides leidusid. Selgub, et w124 autodest oli kallim kui "300 CE-24" tollal vaid "500E". Näiteks minu teise W124 ehk "230E" hinna ületas "300 CE-24" mudel Soomes kaugelt rohkem kui 100 000 FIM'i võrra, makstes pisut üle 400 000 FIM'i. Samuti oli ta kummalisel kombel isegi kallim kui W126 kerega "260 SE" (olgu siinkohal öeldud, et 560 SEL maksis samal ajal ~1 000 000 FIM'i). Aga no see 24-klapiline kupee oli oma mootori tõttu võrdlemisi uudistoode ja ilmselt ka sihtrühm oli pigem "mänguasjahuviline", eksole.
Aga avastasin fotokast ka mõningad fotod, mis siis päev ennem ehk laupäeval sõitmas käies tehtud said. Te vabandage, et autot enne pesta ei jõudnud.
Elektriliinipost on leiutatud absoluutselt valesse kohta:
Oli tore vanatehnikaüritus.
Tauno