21-07-2009, 11:14 AM
95% see klapp ise defektne. Ilmselt on kütus sinna sisse lekkinud ja segab elektroonika tööd. Võibolla ka mingi külmjoode või elektroonika komponendi viga. Aga vahet pole eriti, sest ega seda klappi lahti võetavaks pole tehtud.
99% saad siis teada vea, kui viid selle diagnostikasse vea esinemise hetkel. Üldiselt on see maru kehvasti kontrollitav süsteem, sest diagnoosimine käib läbi selle klapi. See et sul käivitus luba pole on kahe erineva aju omavahelise kommunikatsiooni tõrge. EL. KÜTTEKLAPP ja INFRAPUNA IMMO PLOKK. Diagnoosimine käib Aga nii TESTER <--diag juhe--> EL KÜTTE KLAPP <-- CAN--> INFRAPUNA IMMO
Lühidalt öeldes pääseb testriga infrapuna plokki siis kui CAN võrk toimib kahe ploki vahel. Kui aga sul tuled vilguvad ongi probleem can ahelas. Miks ei saa EL.KLAPP INFRAPUNA PLOKIGA ühendust see ongi üks suur küsimärk. Sest samal ajal ei pääse ka testriga INFRAPUNA plokki ,et vaadata mis tema asjast arvab.
Ühesõnaga: Siiamaani on asi saanud alati korda kui see klapp on ära vahetatud, kuidi kindlasti tuleks eelnevalt välistada igasugused toitevoolu ära kadumised.
99% saad siis teada vea, kui viid selle diagnostikasse vea esinemise hetkel. Üldiselt on see maru kehvasti kontrollitav süsteem, sest diagnoosimine käib läbi selle klapi. See et sul käivitus luba pole on kahe erineva aju omavahelise kommunikatsiooni tõrge. EL. KÜTTEKLAPP ja INFRAPUNA IMMO PLOKK. Diagnoosimine käib Aga nii TESTER <--diag juhe--> EL KÜTTE KLAPP <-- CAN--> INFRAPUNA IMMO
Lühidalt öeldes pääseb testriga infrapuna plokki siis kui CAN võrk toimib kahe ploki vahel. Kui aga sul tuled vilguvad ongi probleem can ahelas. Miks ei saa EL.KLAPP INFRAPUNA PLOKIGA ühendust see ongi üks suur küsimärk. Sest samal ajal ei pääse ka testriga INFRAPUNA plokki ,et vaadata mis tema asjast arvab.
Ühesõnaga: Siiamaani on asi saanud alati korda kui see klapp on ära vahetatud, kuidi kindlasti tuleks eelnevalt välistada igasugused toitevoolu ära kadumised.