20-07-2009, 09:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2009, 10:16 PM ja muutjaks oli wdb240.)
INFOKS....Kui vilgub ainult roheline siis on toimunud kesklukustuse avamine. Kui vilgub punane ,siis on kesklukustuse sulgemine. SEDA teavad ilmselt kõik... Kui vilguvad punane ja roheline üheaegselt uksi avades ja sulgedes siis on märk sellest, et võtme patareid hakkavad tühjaks saama......Ja nüüd sinu mure. Kui vilguvad punane ja roheline kordamööda süüde sisse keerates, siis ei ole saanud Immo plokk ühendust Käivitusplokeeringu plokiga
Kuna sinul on 350 TD siis sellel varjandil ei olnud veel mootori aju.Oli mehaaniline pump ja seda ei olnud võimalik kuidagi surmata,et ta ilma käivitusloata käima ei läheks.
Nendel oli enne pumpa elektrooniline kütuse kraan, kes sai käivitusloa CAN-i kaudu infrapuna plokilt(IFZ) ja lubas kütusel pumpa voolata. Ilmselt on sul selle KRAANIGA mingi jama ja see ei anna immo plokile vastust enda olemasolust. Siis on imma plokk pahane ,et tema on üksi jäetud ja väljendab oma pahameelt punast ja rohelist kordamööda vilgutades.
See et ta sul käima läks on märk sellest ,et see kraan ei suuda väga tihedalt sulgeda pealeminevat kütust, küll aga niipalju,et mootoril jõudu väheseks jääb. Lõpuks peaks ta sul ikka välja surema.
Seda klappi saab tellida ainulut esindusest ja vaja omaniku isiku andmeid. Sisseõptamine käib tehase testriga. Sinna kirjutatakse ühekortselt elektrooniline VINkood sisse ja rohkem seda teise masina peale panna ei saa. Langeb ära ka lammutuse variant.
Lihtsam moodus on sedasi, et tuleb üks otse auk puurida sealt klappi seest ja harjud ära oma vilkuvate tuledega.nad vilguvad teatud aja ja siis on edasi kõik tumm jälle. Siis aga ei ole enam sul ka käivitus takistus.
Jõudu otsustamisel :-D
Kuna sinul on 350 TD siis sellel varjandil ei olnud veel mootori aju.Oli mehaaniline pump ja seda ei olnud võimalik kuidagi surmata,et ta ilma käivitusloata käima ei läheks.
Nendel oli enne pumpa elektrooniline kütuse kraan, kes sai käivitusloa CAN-i kaudu infrapuna plokilt(IFZ) ja lubas kütusel pumpa voolata. Ilmselt on sul selle KRAANIGA mingi jama ja see ei anna immo plokile vastust enda olemasolust. Siis on imma plokk pahane ,et tema on üksi jäetud ja väljendab oma pahameelt punast ja rohelist kordamööda vilgutades.
See et ta sul käima läks on märk sellest ,et see kraan ei suuda väga tihedalt sulgeda pealeminevat kütust, küll aga niipalju,et mootoril jõudu väheseks jääb. Lõpuks peaks ta sul ikka välja surema.
Seda klappi saab tellida ainulut esindusest ja vaja omaniku isiku andmeid. Sisseõptamine käib tehase testriga. Sinna kirjutatakse ühekortselt elektrooniline VINkood sisse ja rohkem seda teise masina peale panna ei saa. Langeb ära ka lammutuse variant.
Lihtsam moodus on sedasi, et tuleb üks otse auk puurida sealt klappi seest ja harjud ära oma vilkuvate tuledega.nad vilguvad teatud aja ja siis on edasi kõik tumm jälle. Siis aga ei ole enam sul ka käivitus takistus.
Jõudu otsustamisel :-D