20-07-2009, 11:09 AM
Ega veöge muudmoodi sissepoole ei saa kui jõu või mõistusega
Vedru tõstmine aitab ju ainult niipalju, et velg jääb samamoodi punnitama kuid lihtsalt kere on kõrgemal. Ma ei tea muidugi mis juhtub kui august koormusega läbi lasta ja vedrud põhja käiksid - siis saad ilmselt kohe ka tiivalaiendid endale. Nii et lahendus on uued veljed.
Poldid - MB-l on suht erineva pikkusega kuid keermestatud osa on neil tavaliselt ikka "normaalmõõtmetes". Minul on väga pikad poldid autol kuna kasutan vaheplaate. Poldid olid autot ostes juba kaasas - muud raskust seal polegi kui et sõltuvalt veljest on kas koonuseline või sfääriline pind (2 erinevat raadiust vist originaalis) - seetõttu pead uurima kes mida pakub.
Rääkides kasti õlist - siis jah Silberi arvates pakuvad nema tõesti ainukesena 14 klassi õli (osalt on neil õigus, sest muud ettevõtted Eestis tõesti ei paku seda). Ja Silber võtab seda originaalis 1liitriste pudelitena välislaost. Hulgi ostes saab ka mujalt ilmast. Sest ega Daimler ise õlisid ei valmista - suurkontsernid toodavad seda.
Aga noh kui kipitseb siis mine vaheta loomulikult kasti õli ära, eks pesta jõuab teda veel hiljemgi kui soovi.

Poldid - MB-l on suht erineva pikkusega kuid keermestatud osa on neil tavaliselt ikka "normaalmõõtmetes". Minul on väga pikad poldid autol kuna kasutan vaheplaate. Poldid olid autot ostes juba kaasas - muud raskust seal polegi kui et sõltuvalt veljest on kas koonuseline või sfääriline pind (2 erinevat raadiust vist originaalis) - seetõttu pead uurima kes mida pakub.
Rääkides kasti õlist - siis jah Silberi arvates pakuvad nema tõesti ainukesena 14 klassi õli (osalt on neil õigus, sest muud ettevõtted Eestis tõesti ei paku seda). Ja Silber võtab seda originaalis 1liitriste pudelitena välislaost. Hulgi ostes saab ka mujalt ilmast. Sest ega Daimler ise õlisid ei valmista - suurkontsernid toodavad seda.
Aga noh kui kipitseb siis mine vaheta loomulikult kasti õli ära, eks pesta jõuab teda veel hiljemgi kui soovi.