06-07-2009, 11:23 PM
Nii, libistamisest sain lahti - vaakumregulaatori vahetusest piisas, kuna aga enne sai ajuk.... tehtud, siis nüüd on mingi vedru/klapi vale asetuse tõttu ajus 2. käik kadunud - 1.-lt vahetab otse 3. -le .Kui vajutada kick-down näiteks 90km pealt 3.käiguga siis viskab korraks 2.-le ja siis kohe 1.-le ja piirajasse..., 110-lt kick-down aga enam 3.-lt alla ei vaheta.
Viimane lootus on jäänud ajule mis riiulis - vana vaakumregulaatoriga sai seda proovitud ja siis libises kast igal käigul julmalt läbi, aga nüüd uue regulaatoriga......kes teab...igatahes on see aju õieti koos, kuigi on teise numbriga V8 kasti oma...
Kuna igas ajus on mingi väike erinevus siis aitaks klappide õigeks saamiseks ainult:
a) kasti 722.350 joonised ( üldjoonised mul on aga need ei aita )
b) kasti 722.350 ( 560sec/sel 89-91 )aju mida pole lahti võetud
on siin foorumis inimest kel kumbagi neist olla võiks???
Viimane lootus on jäänud ajule mis riiulis - vana vaakumregulaatoriga sai seda proovitud ja siis libises kast igal käigul julmalt läbi, aga nüüd uue regulaatoriga......kes teab...igatahes on see aju õieti koos, kuigi on teise numbriga V8 kasti oma...
Kuna igas ajus on mingi väike erinevus siis aitaks klappide õigeks saamiseks ainult:
a) kasti 722.350 joonised ( üldjoonised mul on aga need ei aita )
b) kasti 722.350 ( 560sec/sel 89-91 )aju mida pole lahti võetud
on siin foorumis inimest kel kumbagi neist olla võiks???
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe