24-06-2009, 01:33 PM
Auto jälle ratastel ja kõik käigud ka olemas, ainus mure, et vahetused toimuvad suht kõrgetel pööretel ( nii 2500 pöörde peal, kusjuures tross on täiesti lõtv ), alati ei aita isegi gaasi järgi andmine et varem ära vahetaks.
Kiirendades kickdowniga lähevad pöörded piirajasse ja käigu vahetab alles gaasi järgi lastes, lisaks lööb kickdown 1. käigu peale isegi 90-ga sõites ! Kohalt läheb ka alati ära 1.käiguga, isegi kui kasti lüliti on E asendis.
Seega, R129, kui sa leiad aega-tahtmist-viitsimist või mida iganes mida vaja on, et leida see aju mis sul kuskil äkki vedeleb, siis oleksin väga tänulik kui saaksin seda uurida - arvatavasti on ikka mõni vedru ajus vahetuses ja surved on paigast ära.
11/12 klapil panin verdu tagasi, nii nagu joonisel, 44. klapi vedru ümbertõstmine tõi 2.käigu tagasi ja sellega on nüüd korras.
Kiirendades kickdowniga lähevad pöörded piirajasse ja käigu vahetab alles gaasi järgi lastes, lisaks lööb kickdown 1. käigu peale isegi 90-ga sõites ! Kohalt läheb ka alati ära 1.käiguga, isegi kui kasti lüliti on E asendis.
Seega, R129, kui sa leiad aega-tahtmist-viitsimist või mida iganes mida vaja on, et leida see aju mis sul kuskil äkki vedeleb, siis oleksin väga tänulik kui saaksin seda uurida - arvatavasti on ikka mõni vedru ajus vahetuses ja surved on paigast ära.
11/12 klapil panin verdu tagasi, nii nagu joonisel, 44. klapi vedru ümbertõstmine tõi 2.käigu tagasi ja sellega on nüüd korras.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe