22-06-2009, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2009, 12:35 PM ja muutjaks oli wdb240.)
Vanematel Induktiiv andur. Anduri sees on püsimagnet. Selle ümber mähis. Ja kui nüüd seda magnetvälja suurust muuta(Näiteks alt läbijooksvate hammastega) siis magnetvälja muutus indutseerib mähisess pinge ja seda siis ABS-i plokk mõõdabki. Kui hammas hakkab lähenema anduri südamikule siis hakkab ka pinge tõusma mähises ning saavutab oma maksimaalse nivoo kui hammas on kohakuti anduriga. Kui hammas hakkab nüüd eemalduma andurist ,siis hakkab ka pinge langema ja langeb nullist samapalju allapoole kui ennem tõusis. Ühesõnaga seal on vahelduvvool signaaliks. Ja mida kiiremine ratast ringi ajad ,siis seda kiiremini vaheldub. Häda on selles, et seda tüüpi andurid ei suuda väga väikseid pöörlemisi näidata ja mida suurmeks läheb pöörlemine seda kõrgemaks läheb ka pinge amplituut.
Sitt aga ajab asja ära :-D Tänapäeval on kasutusel enamjaolt Halli andurid ja uuemad ABS-id suudavad ka aru saada, kumba pidi ratas pöörleb. Ise sa seda andurit ei tee ja teise masina andurit paigaldada ja suht vilets.Tähtis on anduri ja hamba vahe. Kui on natukenegi suurem või väiksem see vahe originaal mõõdust, siis võivad tulla signaali vead ja ongi asi kuri kohe.Ala tempomaat ei töta peale 100 km/h
Sitt aga ajab asja ära :-D Tänapäeval on kasutusel enamjaolt Halli andurid ja uuemad ABS-id suudavad ka aru saada, kumba pidi ratas pöörleb. Ise sa seda andurit ei tee ja teise masina andurit paigaldada ja suht vilets.Tähtis on anduri ja hamba vahe. Kui on natukenegi suurem või väiksem see vahe originaal mõõdust, siis võivad tulla signaali vead ja ongi asi kuri kohe.Ala tempomaat ei töta peale 100 km/h