19-06-2009, 12:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2009, 12:48 AM ja muutjaks oli R129.)
See klapp mis sul siin üleval on ju 3-4 käigu klapp; seega see ei tohiks muid käike mõjutada. Pigem pakuks mingit kicdowni lülitit või muud sellist jama. Kuid samas kontrollib see klapp - Control pressure "S2" at full throttle.
Mul endal on kast mootori küljes ja seisab maas - kõik õlid jne veel sees. Pean vaatama samas peaks mingi suvaline "aju" ka kuskil vedelema.
Kuidas sa seda asja lahti tegid - panid jupid järjekorras lauale ning siis kui süsteem puhas - tagasi. Kuidas sai siis midagi sassi minna - hm? See vedrude asetus jne ongi erinevatel autodel sutsu erinev. Vedrude jäikus vähemalt küll - sellega saavutataksegi näiteks, et 3 liitrine vahetab nõrgema mootori tõttu käigu hiljem (kõrgema pöördega) ning V8 samal ajal sutsu varem. Sama lugu on kõiksugu kuulidega. Aja vältel on MB ka kaste parendanud - seega teatud kolvid on oma kuju muutnud jne.
Kui sa selle vedru sealt minema viskad siis peab ta ju kuhugi tagasi ka minema! Üle ei tohi midagi jääda ju!
Paha lugu on see, et ma sõidan pühapäeval ära ja tulen järgmise nädalal reedel alles tagasi.
Krt ei oska muud ka soovitada kui et skeeme uurida. Ma pean otsima seda kasti raamatut homme - kuid seal on täpselt kõik samad pildid mis failideski kuid lihtsalt trükituna. Aga no äkki on parema kvaliteediga - tegelen asjaga.
Ma vaatasin su eelmiste postituste pilte - et sa kuram need asjad pilla palla sinna pidid panema; tagantjärgi tarkus muidugi.
Aga küll asja korda saame - ära rohkem ainult jumala pärast asja sassi aja. Kui veel korra aju maha võtad, siis pane PIINLIKULKT täpselt (sirgelt ja korralikult) need jupid laua peale. Muidu on pärast karauul.
Mul endal on kast mootori küljes ja seisab maas - kõik õlid jne veel sees. Pean vaatama samas peaks mingi suvaline "aju" ka kuskil vedelema.
Kuidas sa seda asja lahti tegid - panid jupid järjekorras lauale ning siis kui süsteem puhas - tagasi. Kuidas sai siis midagi sassi minna - hm? See vedrude asetus jne ongi erinevatel autodel sutsu erinev. Vedrude jäikus vähemalt küll - sellega saavutataksegi näiteks, et 3 liitrine vahetab nõrgema mootori tõttu käigu hiljem (kõrgema pöördega) ning V8 samal ajal sutsu varem. Sama lugu on kõiksugu kuulidega. Aja vältel on MB ka kaste parendanud - seega teatud kolvid on oma kuju muutnud jne.
Kui sa selle vedru sealt minema viskad siis peab ta ju kuhugi tagasi ka minema! Üle ei tohi midagi jääda ju!
Paha lugu on see, et ma sõidan pühapäeval ära ja tulen järgmise nädalal reedel alles tagasi.
Krt ei oska muud ka soovitada kui et skeeme uurida. Ma pean otsima seda kasti raamatut homme - kuid seal on täpselt kõik samad pildid mis failideski kuid lihtsalt trükituna. Aga no äkki on parema kvaliteediga - tegelen asjaga.
Ma vaatasin su eelmiste postituste pilte - et sa kuram need asjad pilla palla sinna pidid panema; tagantjärgi tarkus muidugi.
Aga küll asja korda saame - ära rohkem ainult jumala pärast asja sassi aja. Kui veel korra aju maha võtad, siis pane PIINLIKULKT täpselt (sirgelt ja korralikult) need jupid laua peale. Muidu on pärast karauul.