19-06-2009, 12:01 AM
ei aidanud siin ussi- ega püssirohi sõites/kiirendades vahetasid käigud üllesse 1-2-le 3500 pöördel ja 2-3-le 3000 pöördel, 4 ei saanudki sisse, selleks oleks pidanud vist 200-ga sõitma
seega miski seal ajus läks valesti kokku - kuna klappe valedesse aukudesse toppida ei saa, langes kahtlus klapivedrudele, tunde ja tunde joonistel-piltidel-ajus tuhnides ja pilk pidama sellel klapil:
pinnalaotuse joonisel on klapid nii nagu pildil, klappide tööjoonisel aga seda väikest vedru klapi taga ei ole, on kellelgi selget joonist selle klapi koostest, need on klapid 11 ja 12 ning kast on 722.3
![Icon_smile Icon_smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_smile.gif)
pinnalaotuse joonisel on klapid nii nagu pildil, klappide tööjoonisel aga seda väikest vedru klapi taga ei ole, on kellelgi selget joonist selle klapi koostest, need on klapid 11 ja 12 ning kast on 722.3
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe