13-06-2009, 06:13 PM
R129 Kirjutas:Kui sa rägid sellest niiöelda kraanist millest sa kasti kõrvalt ca pool keeret keerata saad, siis sellega reguleeritakse (vist oli) modulaarrõhku - käiguvahetuse kiirust. Siin on aga üks AGA, selle tööulatus on suhteliselt piiratud, ning see on mõeldud täpisseadistamiseks ilma, et peaks kasti lahti võtma. Kui sellest ei aita, siis tuleb kasti põhi maha võtta ja seal taha on vel üks kruvi kust saab täiskäigul rõhku suuremas ulatuses regullida (pisikesee kuuskantvõtmega).
Enne aga peaks rõhku manomeetriga mõõtma - siis teab kas on selle viga. Lisaks tuleks mudugi ka vaakumit kontrollida; ning üks variant on ka veel teflonrõngad kasti sees. Ühesõnaga eeldab natuke uurimist puurimist - kui soovid võin mõne remondimanuali üles korraks riputada.
ÄRA RETSI ENDA KASTI - need kettad kuluvad kiirendades päris hästi ära; lisaks muutub õli ka veel suht sitaseks.
kuna modulaatori kruttimisest jääb nagu veits väheks, tundub et see pisikese kuuskandiga kruvi kasti põhja alla tahabki kruttimist - kus ta seal täpsemalt asub ?
kas sinu juures oleks võimalik rõhku mõõta?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe