13-06-2009, 06:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2009, 06:03 PM ja muutjaks oli secman.)
palun vabandus et ennist valesti väljendusin - hüdrotrahvo lihtsalt lipsas lausesse
,ärge pikka viha pidage
igatahes on nüüd seis sealmaal kus enne näppima asumist - käigud libistavad veits kiirendamisel ülesse vahetades , veits - see tähendab PALJU vähem kui vahepeal oli , libistamine vähenes modulaatorit ( kui nüüd ikka õiget sõna kasutan ) peale keerates, paraku jõudis reguleerkruvi põhja enne kui libistamine täielikult lõppes ( kruvi oli põhjas ka enne näppima asumist, oli seal peale kasti remonti kogu aja olnud ), miks ta põhjas on, ei osanud ka vabariigi helgemad pead öelda.
Seega: kast õlut kõrvale ja kasti aju põrandale laiali
![Icon_smile Icon_smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_smile.gif)
![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
Seega: kast õlut kõrvale ja kasti aju põrandale laiali
![Icon_biggrin Icon_biggrin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_biggrin.gif)
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe