13-06-2009, 09:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2009, 09:54 AM ja muutjaks oli R129.)
Lihtsalt minu mõtted hüdrotrahvost! Hüdrotrahvo põhimõte on olla momendi kordistaja algkiirendusel ning käiku sisse pannes siduri eest. Kuna sellisel kastil puudub lukusti siis rohkem funktsioone tal pole. Ehk siis väide, et käiguvahetusel libistamist põhjustab hüdrotahvo ei ole minu arvates teps mitte ligilähedanegi. Võibolla on asi kuidagi nii õhtal, et tema mõjutab ka kasti üldist töörõku kuid seda ma tõesti ei usu.
Käiguvahetusel põhjustab libistamist see, et siduripakki või lintpidurit ei suruta piisavalt tugevast kokku - nüüd küsimus miks? Kas õlisurve ei ole piisav? Kas õlisurve oleKS piisav kui ta kuhugi mujale ära ei kao? Kas surved on piisavad kuid kettad/pidurid liiga suure loksuga ja VÄGA kulunud? Nendest peaks alustama - ehk siis kasti põhi alt ära ja veendu kõigepealt mis olukord seal sees valitseb Kui ikka puru täis siis selge et mingi jama lahti! Teiseks võiks hüdroaju läbi pesta - kodustes tingimustes teostatav. Kui seejärel asi ei parane, siis mõõda surved üle. Töösurve ja mod. rõhk. Kui need normis siis alles kast maha! Seejärel hakkaks tihenditest pihta - võlli ümber olev tihend; ketaste all olev tihend jne.
Kuid see kõik on teooria muidugi - mina pakuks praegu, et kuna käiguvahetus on kõikjal (igal käigul) vilets, siis on kas juba töösurve madal ("Arbeitsdruck") (pump! hüdroaju!) või siis on modulaarrõhk peetis (hüdroaju vajab lahtivõtmist). See viimane oli ka minu autol kunagi.
edit: Kui sa kohapeal piduri ja gaasi põhja paned, kuidas siis trahvo toimib? Hoiab kinni?
Käiguvahetusel põhjustab libistamist see, et siduripakki või lintpidurit ei suruta piisavalt tugevast kokku - nüüd küsimus miks? Kas õlisurve ei ole piisav? Kas õlisurve oleKS piisav kui ta kuhugi mujale ära ei kao? Kas surved on piisavad kuid kettad/pidurid liiga suure loksuga ja VÄGA kulunud? Nendest peaks alustama - ehk siis kasti põhi alt ära ja veendu kõigepealt mis olukord seal sees valitseb Kui ikka puru täis siis selge et mingi jama lahti! Teiseks võiks hüdroaju läbi pesta - kodustes tingimustes teostatav. Kui seejärel asi ei parane, siis mõõda surved üle. Töösurve ja mod. rõhk. Kui need normis siis alles kast maha! Seejärel hakkaks tihenditest pihta - võlli ümber olev tihend; ketaste all olev tihend jne.
Kuid see kõik on teooria muidugi - mina pakuks praegu, et kuna käiguvahetus on kõikjal (igal käigul) vilets, siis on kas juba töösurve madal ("Arbeitsdruck") (pump! hüdroaju!) või siis on modulaarrõhk peetis (hüdroaju vajab lahtivõtmist). See viimane oli ka minu autol kunagi.
edit: Kui sa kohapeal piduri ja gaasi põhja paned, kuidas siis trahvo toimib? Hoiab kinni?