11-06-2009, 10:29 PM
Mis tehtud ja mis teoksil?
Kuna nivoopallidest jõudis kohale ainult üks, siis lükkus nende vahetus kuu lõppu. Õnneks pole asi hull, kannatab ära. Seda enam, et tulevad Lemförderi omad ja soodsamad. Kuna aeg oli kinni juba pandud, siis tegelesime ihuarst Martiniga pisiasjadega, parempoolse esiistme "trauma" sai likvideeritud ja veel pudi-padi mida ikka vana auto juures leiab.
Täna võtsin end siis käsile ja hakkasin paigaldama ammu ostetud parketivahtu uksepolstrite alla. Eesmärk - ei naginatele! Ja eks natuke mürasummutus ka, kõikidel kuutel nii teinud. Küsimus, et millisest uksest alustada lahenes ruttu. Lugesin polstrite peal "üki-kaki-kommi-nommi, vanamees hüppas üle pommi jne.) ning näpp jäi pidama kõrvalistuja uksele
Polster maha ja vastu vaatas täitsa kena vaatepilt, täitsa heas konditsioonis uks koos orig. kilega:
Sai siis toimetama hakatud oma varasematele kogemustele toetudes ja Rolzi käest telefoni teel küsitud nõu najal (tänud sulle veelkord!).
Kõik konksuaugud teipisin neljakordselt riideteibiga ära, et vältida kriginaid ja naginaid. Originaalis nii ei tehta, kuid vähemalt oli MB originaalteip Selle eest veelkord tänud Marekile!
Näide:
Seejärel sai vaseliinimäärdega (mina kasutan seda sellisel eesmärgil ) möksitud kõik kohad kus plast võib vastu plasti naginat tekitada:
Samuti sai üle ujutatud sama määrdega ülemine liist kuhu lähevad polstri ülemised nagad:
Polster valmis minema ettenähtud kohta:
NB! Kui kellelgi sama mõte plaanis, siis võtke sõber appi. Kasutasin esimest korda kõige paksemat parketivahtu ja ikka ilge ¤%&" kõik konksud paika saada üksi.
Julgen väita, et tagumised uksed polnud kordagi lahti käinud, polstrid irdusid väga raskelt ja kõik selle all nagu tehasest, ka poldid olid tugevalt kinni sinise keermeliimiga.
Ühtlasi sai ära vahetatud tagumise parempoolse ukse piiraja. See oli ammu Silberist ostetud, kuid vahetus venis ja venis....
Aga nüüd vahetatud ja uks käib kenasti. Vana piiraja nägi välja selline Lego:
Asi tehtud ja proovisõitu. Diagnoos: njahh, kõvasti parem kui enne, kuid ikka kehval teel väike nagin olemas, küll palju vaiksem. Kõige nõmedam on gaasiga jõnksutades kostuv nakk-nakk. Egas midagi, tuleb kasutada radikaalset ja lollikindlat lähenemist naginate likvideerimiseks
Kuna nivoopallidest jõudis kohale ainult üks, siis lükkus nende vahetus kuu lõppu. Õnneks pole asi hull, kannatab ära. Seda enam, et tulevad Lemförderi omad ja soodsamad. Kuna aeg oli kinni juba pandud, siis tegelesime ihuarst Martiniga pisiasjadega, parempoolse esiistme "trauma" sai likvideeritud ja veel pudi-padi mida ikka vana auto juures leiab.
Täna võtsin end siis käsile ja hakkasin paigaldama ammu ostetud parketivahtu uksepolstrite alla. Eesmärk - ei naginatele! Ja eks natuke mürasummutus ka, kõikidel kuutel nii teinud. Küsimus, et millisest uksest alustada lahenes ruttu. Lugesin polstrite peal "üki-kaki-kommi-nommi, vanamees hüppas üle pommi jne.) ning näpp jäi pidama kõrvalistuja uksele
Polster maha ja vastu vaatas täitsa kena vaatepilt, täitsa heas konditsioonis uks koos orig. kilega:
Sai siis toimetama hakatud oma varasematele kogemustele toetudes ja Rolzi käest telefoni teel küsitud nõu najal (tänud sulle veelkord!).
Kõik konksuaugud teipisin neljakordselt riideteibiga ära, et vältida kriginaid ja naginaid. Originaalis nii ei tehta, kuid vähemalt oli MB originaalteip Selle eest veelkord tänud Marekile!
Näide:
Seejärel sai vaseliinimäärdega (mina kasutan seda sellisel eesmärgil ) möksitud kõik kohad kus plast võib vastu plasti naginat tekitada:
Samuti sai üle ujutatud sama määrdega ülemine liist kuhu lähevad polstri ülemised nagad:
Polster valmis minema ettenähtud kohta:
NB! Kui kellelgi sama mõte plaanis, siis võtke sõber appi. Kasutasin esimest korda kõige paksemat parketivahtu ja ikka ilge ¤%&" kõik konksud paika saada üksi.
Julgen väita, et tagumised uksed polnud kordagi lahti käinud, polstrid irdusid väga raskelt ja kõik selle all nagu tehasest, ka poldid olid tugevalt kinni sinise keermeliimiga.
Ühtlasi sai ära vahetatud tagumise parempoolse ukse piiraja. See oli ammu Silberist ostetud, kuid vahetus venis ja venis....
Aga nüüd vahetatud ja uks käib kenasti. Vana piiraja nägi välja selline Lego:
Asi tehtud ja proovisõitu. Diagnoos: njahh, kõvasti parem kui enne, kuid ikka kehval teel väike nagin olemas, küll palju vaiksem. Kõige nõmedam on gaasiga jõnksutades kostuv nakk-nakk. Egas midagi, tuleb kasutada radikaalset ja lollikindlat lähenemist naginate likvideerimiseks