29-05-2009, 09:59 PM
Saaga jätkub...
Omaarust olen autot hoidnud ja poputanud, silitanud ja lakkunud, kuid täna keeras mulle küll hea käru kokku.
Ringutasin rõdul peale ärkamist ja otsustasin seoses päikesepaistega auto ära pesta. Mõeldud-tehtud, survepesur kuuri alt välja ja lädistama veega. Sain siis mingi aeg lädistatud ja möllatud, kuid siis tahtsin midagi autost võtta. Unista edasi, uksed lukus ja võtmed istme peal! Mille krdi pärast otsustasid uksed lukku minna, ei tea... Lahe, helistasin siis Lukuabisse ja pesin autot edasi, mis mul muud teha oli. Lubatud poole tunni jooksul saabus meistrimees tunni pärast ning oli temagi algul hädas. Ütles, et uuemate Mercedeste uksed nagu lapselalin selle kõrval, polnud varem ühtegi kuute avanud. Saime siis kahepeale ca 20 minutiga ikka ukse lahti, röövis mult jakobsoni ja läinud ta oligi. Kaks korda võite arvata, kas lasen homme tagavaravõtmed teha
Lõpuks sain siis linnapeale laiama ja kuna päev oli raha laristamisega juba alanud, mõtlesin samas vaimus jätkata. Nimelt läksid mulle südamesse Jansa öeldud sõnad tagavararatta kaane suhtes ja tellisin selle Silberist ära, järgmine nädal saan kätte. Oli juba olemas tasuta HDF materjal 7mm, kuid Jansa ei lubanud porriga tegeleda ja tellisingi ära
Edasi läksin Hort Autosse vana probleemi lahendama. Nimelt oli autol juba ostes juhiistme joystick katki, istme kalde regullimise pulk ära murdunud ja vastav teenus viidud peatoe kõrguse regulli alla. Suurimad tänud Kuldarile, sain tema käest "nelja" joysticki ilma mäludeta, lootsin sisu sama olevat ja seda pulgaga osa saada ära kasutada. Eile viisin mõlemad siis Aare juurde ja täna helistas, kõik ok ja vea end kohale, paneme külge. Installeerimine ise teadagi lõdva, kuid krdi tarkpeadest svennsonid ei olnud juhtmeid ümber tõstnud mitte joysticki alt, vaid istme tagapaneeli taga asuvad juhtmed hoopis ümber paigutatud, et saaks peatoe nupu alt seljatoe kallet regullida
Pidi ikka tahtmine olema, joysticki alt oleks asi lihtsam olnud ju tunduvalt. Ega midagi, istme tagapaneel maha ja juhtmekimp kätte, kui........... kaks juhet lihtsalt tulid välja istme seest, nagu läbi lõigatud kuskilt istumise alt.... Vahtisime natuke aega üksteisele lolli näoga otsa, Aare vandus (reede ja tööpäev hakkas lõppema) ning kiskusime istme välja autost. Kohe selgus ka viga: nimelt tüüpiiselt "kuuele" oli istme vasak nurk lääpas ja viga oli nüüd näha. Üks istmevedrudest katki ja katkine vedruots oli TÄPSELT istme all asuva juhtmekimbu läbi hõõrunud. Kolb sisse, uued juhtmed külge ja valmis ta saigi. Kuna iste oli juba väljas ja katkine vedru näha, otsustasin talle esmaabi anda (uut vedru polnu kohe küll kusagilt võtta). NB! Seltsimees Tihhonov, sinul on edasise lugemine rangelt keelatud või siis loed puhtal omavastutusel! Nimelt tuletasin meelde kunagiseid läbituid esmaabikursuseid ja tegin vedrule lahase Lahaseks kasutasin Aare põhjatust tööriistasahtlist rotti pandud kuuest kõvasulampuuri, see sai kõvasti miljoni "nipukaga" tihedalt vastu vedru haiget kohta tõmmatud. Aare suhtus asjasse küll väga pessimistlikult, kuid ma lohutasin end sellega, et olen vähemalt proovinud midagi teha. Ja toimis asi, istme nurk hoopis rõõmsamalt ülesse suunatud ja istumisel ikka tunda tuge. Eks millalgi pean sebima pudeli peenikest riigiviina ja sm.Tihhonovi jutule minema ning uued vedrud külge panema.
Muide, turvavöö vastus polnudki omadega finisis, ka selle juhe jooksis seal pundis ja oli katkenud, Uue tellimist enam tühistada ei saanud, 230 eeku võib korstnasse kirjutada, selle eest oleks saanud mõned kilomeetrid ringi kimada!
Esmaspäeval sillaregulli ja siis peaks natukeseks ajaks ehk aitama, tegeleks kodu remondiga edasi.
P.S. Siimruz, oled õigel teel ja kiidan su tegu ning mõttes noogutan heakskiitvalt!
Omaarust olen autot hoidnud ja poputanud, silitanud ja lakkunud, kuid täna keeras mulle küll hea käru kokku.
Ringutasin rõdul peale ärkamist ja otsustasin seoses päikesepaistega auto ära pesta. Mõeldud-tehtud, survepesur kuuri alt välja ja lädistama veega. Sain siis mingi aeg lädistatud ja möllatud, kuid siis tahtsin midagi autost võtta. Unista edasi, uksed lukus ja võtmed istme peal! Mille krdi pärast otsustasid uksed lukku minna, ei tea... Lahe, helistasin siis Lukuabisse ja pesin autot edasi, mis mul muud teha oli. Lubatud poole tunni jooksul saabus meistrimees tunni pärast ning oli temagi algul hädas. Ütles, et uuemate Mercedeste uksed nagu lapselalin selle kõrval, polnud varem ühtegi kuute avanud. Saime siis kahepeale ca 20 minutiga ikka ukse lahti, röövis mult jakobsoni ja läinud ta oligi. Kaks korda võite arvata, kas lasen homme tagavaravõtmed teha
Lõpuks sain siis linnapeale laiama ja kuna päev oli raha laristamisega juba alanud, mõtlesin samas vaimus jätkata. Nimelt läksid mulle südamesse Jansa öeldud sõnad tagavararatta kaane suhtes ja tellisin selle Silberist ära, järgmine nädal saan kätte. Oli juba olemas tasuta HDF materjal 7mm, kuid Jansa ei lubanud porriga tegeleda ja tellisingi ära
Edasi läksin Hort Autosse vana probleemi lahendama. Nimelt oli autol juba ostes juhiistme joystick katki, istme kalde regullimise pulk ära murdunud ja vastav teenus viidud peatoe kõrguse regulli alla. Suurimad tänud Kuldarile, sain tema käest "nelja" joysticki ilma mäludeta, lootsin sisu sama olevat ja seda pulgaga osa saada ära kasutada. Eile viisin mõlemad siis Aare juurde ja täna helistas, kõik ok ja vea end kohale, paneme külge. Installeerimine ise teadagi lõdva, kuid krdi tarkpeadest svennsonid ei olnud juhtmeid ümber tõstnud mitte joysticki alt, vaid istme tagapaneeli taga asuvad juhtmed hoopis ümber paigutatud, et saaks peatoe nupu alt seljatoe kallet regullida
Pidi ikka tahtmine olema, joysticki alt oleks asi lihtsam olnud ju tunduvalt. Ega midagi, istme tagapaneel maha ja juhtmekimp kätte, kui........... kaks juhet lihtsalt tulid välja istme seest, nagu läbi lõigatud kuskilt istumise alt.... Vahtisime natuke aega üksteisele lolli näoga otsa, Aare vandus (reede ja tööpäev hakkas lõppema) ning kiskusime istme välja autost. Kohe selgus ka viga: nimelt tüüpiiselt "kuuele" oli istme vasak nurk lääpas ja viga oli nüüd näha. Üks istmevedrudest katki ja katkine vedruots oli TÄPSELT istme all asuva juhtmekimbu läbi hõõrunud. Kolb sisse, uued juhtmed külge ja valmis ta saigi. Kuna iste oli juba väljas ja katkine vedru näha, otsustasin talle esmaabi anda (uut vedru polnu kohe küll kusagilt võtta). NB! Seltsimees Tihhonov, sinul on edasise lugemine rangelt keelatud või siis loed puhtal omavastutusel! Nimelt tuletasin meelde kunagiseid läbituid esmaabikursuseid ja tegin vedrule lahase Lahaseks kasutasin Aare põhjatust tööriistasahtlist rotti pandud kuuest kõvasulampuuri, see sai kõvasti miljoni "nipukaga" tihedalt vastu vedru haiget kohta tõmmatud. Aare suhtus asjasse küll väga pessimistlikult, kuid ma lohutasin end sellega, et olen vähemalt proovinud midagi teha. Ja toimis asi, istme nurk hoopis rõõmsamalt ülesse suunatud ja istumisel ikka tunda tuge. Eks millalgi pean sebima pudeli peenikest riigiviina ja sm.Tihhonovi jutule minema ning uued vedrud külge panema.
Muide, turvavöö vastus polnudki omadega finisis, ka selle juhe jooksis seal pundis ja oli katkenud, Uue tellimist enam tühistada ei saanud, 230 eeku võib korstnasse kirjutada, selle eest oleks saanud mõned kilomeetrid ringi kimada!
Esmaspäeval sillaregulli ja siis peaks natukeseks ajaks ehk aitama, tegeleks kodu remondiga edasi.
P.S. Siimruz, oled õigel teel ja kiidan su tegu ning mõttes noogutan heakskiitvalt!