29-05-2009, 01:00 AM
Järgneb....
Sai lahtine kuullaager poodi tagasi viidud, olid mõistlikud ja maksid raha tagasi. Martin vahetas laagri ära ja......jäi küll vaiksemaks tagasild, kuid paremal pool ikka mingi tobedalt haige kolks sees. Midagi, sai siis uus aeg kinni pandud, koos õlide ja filtrite vahetusega. Arvamus oli, et teise poole laager ka siiski läbi. Peale "mahlade" ja filtrite vahetust katkus Martin siis selle ka lahti, täiesti ok. Nüüd läks Martini kulm kortsu, kuul hakkas vaikselt kokku jooksma. Kõik nagu ok ja koliseb ikka. Hakkas siis tagaamorti uuesti katsuma, vahepeal raskust amordile peale lastes ja maha võttes. Nägu muutus murelikumaks ja kutsus veel paar spetsi amorti kabistama. Lõpuks käärisin ise ka käise üles ja ajasin käe amordi alumise otsani, nii palju kui suutsin. Näpud vastu alumist kummirõngast ja pinget maha lastes oli tund väikest krudinat, nagu kummi hõõrdumise hääl. Kuna kummi krudin ei sa mingi valemiga salongi kolksuna jõuda (kui just võimendit vahel pole ), siis ikkagi diagnoos: amordi sarniir läbi. Õige vähe, kuid piisavalt kolksu kostmiseks salongi. Nüüd läks minu nägu murelikuks, teadagi pole nivooamordid just kõige odavamad. Kuid nagu pöördvõrdeliselt hakkas Martini nägu selginema ja muie tekkis näole. Minu küsiva näo peale sain ka vastuse: nimelt keegi oli enda omale pannud tavalised amordid ja ühe korras nivooamordi Martinile jätnud. Minu küsimisele, et palju sa selle eest tahad juhul kui kohe ära ka vahetad, pööritas silmi ja ütles meile mõlemale sobiva hinna ning proovisõidul oli tagasild nagu uus. Hea, et niigi läks, andis amordile 2 kuud garantiid ka. Luban, et kui nüüd amortidega midagi juhtub, panen uued, Hetkel panin nende raha ehituse peale huugama, see nagu nõiaauk, mis iial ei täitu.
Sõites kolinaga kõik ok, kuid jäi ikka üks väga häiriv asi. Nimelt auto tikkus pidurdamisel värisema, visuaalsel vaatlusel kõik kettad nagu ok, samuti suppordid ja muu stuff. Vahtisime mis me vahtisime ja proovisime sõites, ei jagand nagu pointi hästi. Enne panime selle suppordi laagri süüks, see teeb pidurdades tööd ja et ehk selle suur lõtk tekitab vibratsiooni. Seda enam, et auto Eestisse tuues oli selle koha pealt ok ja vibratsioon tekkis täiesti põuaajal, ei olnud ka selle valemi võimalust: järsk pidurdus + veelomp = kõver ketas.
Ei midagi, jooksin mööda töökoda, kuni imekombel sain Imrel nööbist kinni sellel harval hetkel kui tal mobiil ei olnudki kõrva ääres seletamas kellelegi kui &%¤¤ helistaja MB on ja mis see maksma läheb
Ei osanud tema ka jutu peale midagi kosta, kuid suutsin ta mingi valemiga töö juurest ära meelitada proovisõidule. Mul tekkis kõrval juba väike hirm, päris tugevalt retsis pidureid samal ajal gaasi andes mööda Suur-Sõjamäe tänavat paarutades. Tagasi jõudes seisma jäädes oli ikka päris kena pidurite kärsakas tunda ja ka visuaalselt tossu näha. Vahtis siis pingsa näoga ühes suunas ja ütles:tema arvab, et siiski ketas mingi kõver, eeldatavalt vasak esimene ja lahkus autost, mobla jälle kõrva juures. Krabasin siis suitsetaval Martinil nööbist kinni ja pigistas vasaku esimese ratta pidurivooliku pitskruviga kinni ning läksime koos uuele prooviringile. Üpris kohe selgus: IMRE ONGI JUMAL! Vibratsiooni nagu poleks olnudki, silmaga hinnates oli ketas täiesti pandavas konditsioonis. Sibasin siis sisse Sandri ja Ilja juurde ketaste hinda uurima, imekombel olid kohe olemas laos (suured tänud kupeemehele kes need telefoni teel tellis ja lubas suure suuga vahetama tulla, jutuks see jäigi), nüüd need kettad veerevad hoopis SEL-i all, mitte SEC-i. Martin vahetas kohe ära ja julge ning hea kohe sõita, nagu olema peabki. Imre tuli vahepeal uuris vana ketast, visuaalselt ikkagi suurt hullu polnud, välja arvatud sisemise poole väga õhuke sein. Virutas selle siis hirmsa kolinaga vastu põrandat (nii mõnigi töömees lõi ehmatusest ja ropendades kapoti all tööd tehes pea ära) ning kettal kohe praod sees. Kette sisemist külge hoidsid jahutusribide pikkusest ainult veerand, ülejäänud oli juba ammu lahti
Tegelikult päris rõve mõelda kui sõidu ajal oleks ketas pidurdades katki läinud, kui see on üldse teoreetiliselt võimalik, ise pole õnneks või õnnetusek kogenud.
Lõpp hea, kõik hea.
Ise tegelesin ketaste ja amordi vahetuse ajal pisiasjadega, lõpuks jõudis kohale tellitud orig.kleepekas pagasiruumi tagumisele äärele. Panin selle kenasti paika, pärast õrnalt lapiga veel üle käies ja imetledes Kohale oli jõudnud ka õige aknapesupaagi kork, see läks ka oma ettenähtud kohale. Joonas lahke mees hakkas korgi trippi paigaldama ja lõhkus kogemata tripi vastuse aknapesupaagi küljes ära, siuke pisike nupp mis väikse pinnaga paagi küljes istub. Ise muidugi arvan, et see oli "kogemata", tegelikult bemmimeeste sabotaaz
Neli päeva tagasi hakkas pidevalt põlema airbagi tuli, sai siis täna käidud Andrei juures (MB ABI) ja poole tunniga viga teada, turvavöö vastus peetis. Mareki oletus pidas paika vea suhtes. Tellisin uue ära, originaal maksis 230 eeku ainult. Seniks kui järgmine nädal kohale jõuab, "petsid" nad elektroonika ära ja tuli enam ei sära tüütult silma.
Sai lahtine kuullaager poodi tagasi viidud, olid mõistlikud ja maksid raha tagasi. Martin vahetas laagri ära ja......jäi küll vaiksemaks tagasild, kuid paremal pool ikka mingi tobedalt haige kolks sees. Midagi, sai siis uus aeg kinni pandud, koos õlide ja filtrite vahetusega. Arvamus oli, et teise poole laager ka siiski läbi. Peale "mahlade" ja filtrite vahetust katkus Martin siis selle ka lahti, täiesti ok. Nüüd läks Martini kulm kortsu, kuul hakkas vaikselt kokku jooksma. Kõik nagu ok ja koliseb ikka. Hakkas siis tagaamorti uuesti katsuma, vahepeal raskust amordile peale lastes ja maha võttes. Nägu muutus murelikumaks ja kutsus veel paar spetsi amorti kabistama. Lõpuks käärisin ise ka käise üles ja ajasin käe amordi alumise otsani, nii palju kui suutsin. Näpud vastu alumist kummirõngast ja pinget maha lastes oli tund väikest krudinat, nagu kummi hõõrdumise hääl. Kuna kummi krudin ei sa mingi valemiga salongi kolksuna jõuda (kui just võimendit vahel pole ), siis ikkagi diagnoos: amordi sarniir läbi. Õige vähe, kuid piisavalt kolksu kostmiseks salongi. Nüüd läks minu nägu murelikuks, teadagi pole nivooamordid just kõige odavamad. Kuid nagu pöördvõrdeliselt hakkas Martini nägu selginema ja muie tekkis näole. Minu küsiva näo peale sain ka vastuse: nimelt keegi oli enda omale pannud tavalised amordid ja ühe korras nivooamordi Martinile jätnud. Minu küsimisele, et palju sa selle eest tahad juhul kui kohe ära ka vahetad, pööritas silmi ja ütles meile mõlemale sobiva hinna ning proovisõidul oli tagasild nagu uus. Hea, et niigi läks, andis amordile 2 kuud garantiid ka. Luban, et kui nüüd amortidega midagi juhtub, panen uued, Hetkel panin nende raha ehituse peale huugama, see nagu nõiaauk, mis iial ei täitu.
Sõites kolinaga kõik ok, kuid jäi ikka üks väga häiriv asi. Nimelt auto tikkus pidurdamisel värisema, visuaalsel vaatlusel kõik kettad nagu ok, samuti suppordid ja muu stuff. Vahtisime mis me vahtisime ja proovisime sõites, ei jagand nagu pointi hästi. Enne panime selle suppordi laagri süüks, see teeb pidurdades tööd ja et ehk selle suur lõtk tekitab vibratsiooni. Seda enam, et auto Eestisse tuues oli selle koha pealt ok ja vibratsioon tekkis täiesti põuaajal, ei olnud ka selle valemi võimalust: järsk pidurdus + veelomp = kõver ketas.
Ei midagi, jooksin mööda töökoda, kuni imekombel sain Imrel nööbist kinni sellel harval hetkel kui tal mobiil ei olnudki kõrva ääres seletamas kellelegi kui &%¤¤ helistaja MB on ja mis see maksma läheb
Ei osanud tema ka jutu peale midagi kosta, kuid suutsin ta mingi valemiga töö juurest ära meelitada proovisõidule. Mul tekkis kõrval juba väike hirm, päris tugevalt retsis pidureid samal ajal gaasi andes mööda Suur-Sõjamäe tänavat paarutades. Tagasi jõudes seisma jäädes oli ikka päris kena pidurite kärsakas tunda ja ka visuaalselt tossu näha. Vahtis siis pingsa näoga ühes suunas ja ütles:tema arvab, et siiski ketas mingi kõver, eeldatavalt vasak esimene ja lahkus autost, mobla jälle kõrva juures. Krabasin siis suitsetaval Martinil nööbist kinni ja pigistas vasaku esimese ratta pidurivooliku pitskruviga kinni ning läksime koos uuele prooviringile. Üpris kohe selgus: IMRE ONGI JUMAL! Vibratsiooni nagu poleks olnudki, silmaga hinnates oli ketas täiesti pandavas konditsioonis. Sibasin siis sisse Sandri ja Ilja juurde ketaste hinda uurima, imekombel olid kohe olemas laos (suured tänud kupeemehele kes need telefoni teel tellis ja lubas suure suuga vahetama tulla, jutuks see jäigi), nüüd need kettad veerevad hoopis SEL-i all, mitte SEC-i. Martin vahetas kohe ära ja julge ning hea kohe sõita, nagu olema peabki. Imre tuli vahepeal uuris vana ketast, visuaalselt ikkagi suurt hullu polnud, välja arvatud sisemise poole väga õhuke sein. Virutas selle siis hirmsa kolinaga vastu põrandat (nii mõnigi töömees lõi ehmatusest ja ropendades kapoti all tööd tehes pea ära) ning kettal kohe praod sees. Kette sisemist külge hoidsid jahutusribide pikkusest ainult veerand, ülejäänud oli juba ammu lahti
Tegelikult päris rõve mõelda kui sõidu ajal oleks ketas pidurdades katki läinud, kui see on üldse teoreetiliselt võimalik, ise pole õnneks või õnnetusek kogenud.
Lõpp hea, kõik hea.
Ise tegelesin ketaste ja amordi vahetuse ajal pisiasjadega, lõpuks jõudis kohale tellitud orig.kleepekas pagasiruumi tagumisele äärele. Panin selle kenasti paika, pärast õrnalt lapiga veel üle käies ja imetledes Kohale oli jõudnud ka õige aknapesupaagi kork, see läks ka oma ettenähtud kohale. Joonas lahke mees hakkas korgi trippi paigaldama ja lõhkus kogemata tripi vastuse aknapesupaagi küljes ära, siuke pisike nupp mis väikse pinnaga paagi küljes istub. Ise muidugi arvan, et see oli "kogemata", tegelikult bemmimeeste sabotaaz
Neli päeva tagasi hakkas pidevalt põlema airbagi tuli, sai siis täna käidud Andrei juures (MB ABI) ja poole tunniga viga teada, turvavöö vastus peetis. Mareki oletus pidas paika vea suhtes. Tellisin uue ära, originaal maksis 230 eeku ainult. Seniks kui järgmine nädal kohale jõuab, "petsid" nad elektroonika ära ja tuli enam ei sära tüütult silma.