26-05-2009, 08:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2009, 08:12 PM ja muutjaks oli secman.)
Sai siin jälle mõnusalt aega kanali peal veedetud, et auto ikka paremaks saaks. Auto tegi nimelt pidurdamisel ja kohalt võtmisel sellist häält, nagu oleks keegi auto all miskit pidi kuskil vahel. Peale pisukest urgitsemist-kangutamist oli ka süüdlane leitud - tagumise pidurisadula
kanduri laager oli nii roostes kui Teise ilmasõjaaegne tank peale metsast leidmist. Ega midagi - sammud Silberisse laagrit ostma, hind mis seal öeldi, pani kohe alternatiive otsima ( Karl oli juba õnneks eeltöö ära teinud ) , läksin sellisesse kohta nagu Kavial, meister võttis kohe riiulist sobiva laagri ja raha vahetas omanikku. Muidu hea laager aga kitsavõitu, treial ulatas siis oma abistava käe ja paari päeva pärast oli komplekt koos, ja 4 x odavamalt kui Silberi lett. Mõnede 126 omanikega vesteldes tundub, et kuigi see laager seal ei pöörle, läbi läheb ta ikkagi. Nagu vana asja lahti võttes tihti juhtub, midagi lõhud ise ja midagi kulunut avastad töö käigus. Tuli siis mitmeid palverännakuid Silberisse teha, enne kui kõik vajalik käes.
Nüüd on auto taas koos ja kulgeb oi kui vaikselt. Sõidurõõm, kui tsiteerida üht teist marki.
Enne selle laagri juurde jõudmist sai uuendatud palju - palju muudki.
Põhimõtteliselt kõik mis on auto põhja all on, on nüüd põhjalikult kontrollitud või siis uus.
Kes nüüd siiani viitsis lugeda, sellele selline tarkuseiva oma kogemusest:
Kui auto läheb kuumaks, niisama või siis ummikus istudes - pese jahutusradikast ( väljastpoolt ) aastakümnete pikkune kõnts välja, et ribide vahelt jälle õhk läbi pääseks. Ise tegin seda ja nüüd ei liigahta temp andur ka pikimas ummikus seistes, õige temp. tõttu on auto erksam, suitseb vähem ( mul on muidugi klapisääretihendid ka läbi, aga ikkagi ) ,
võtab vähem õli ja pentsu.
Ja paari nädala jooksul saavad esiistmed uued nahad peale...
kanduri laager oli nii roostes kui Teise ilmasõjaaegne tank peale metsast leidmist. Ega midagi - sammud Silberisse laagrit ostma, hind mis seal öeldi, pani kohe alternatiive otsima ( Karl oli juba õnneks eeltöö ära teinud ) , läksin sellisesse kohta nagu Kavial, meister võttis kohe riiulist sobiva laagri ja raha vahetas omanikku. Muidu hea laager aga kitsavõitu, treial ulatas siis oma abistava käe ja paari päeva pärast oli komplekt koos, ja 4 x odavamalt kui Silberi lett. Mõnede 126 omanikega vesteldes tundub, et kuigi see laager seal ei pöörle, läbi läheb ta ikkagi. Nagu vana asja lahti võttes tihti juhtub, midagi lõhud ise ja midagi kulunut avastad töö käigus. Tuli siis mitmeid palverännakuid Silberisse teha, enne kui kõik vajalik käes.
Nüüd on auto taas koos ja kulgeb oi kui vaikselt. Sõidurõõm, kui tsiteerida üht teist marki.
Enne selle laagri juurde jõudmist sai uuendatud palju - palju muudki.
Põhimõtteliselt kõik mis on auto põhja all on, on nüüd põhjalikult kontrollitud või siis uus.
Kes nüüd siiani viitsis lugeda, sellele selline tarkuseiva oma kogemusest:
Kui auto läheb kuumaks, niisama või siis ummikus istudes - pese jahutusradikast ( väljastpoolt ) aastakümnete pikkune kõnts välja, et ribide vahelt jälle õhk läbi pääseks. Ise tegin seda ja nüüd ei liigahta temp andur ka pikimas ummikus seistes, õige temp. tõttu on auto erksam, suitseb vähem ( mul on muidugi klapisääretihendid ka läbi, aga ikkagi ) ,
võtab vähem õli ja pentsu.
Ja paari nädala jooksul saavad esiistmed uued nahad peale...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe