24-05-2009, 07:36 AM
Nujah, loogika järgi peaks nii olema. Praegu on just selles leplikumas avas ehk b-s. Aga äkki peaks bsse keeramise asemel hoopis a-sse keerama
Lihtsalt hakkas kripeldama...
Olen üritanud tagaosa paika keerata ja meite massinal kipub hoob pikaks jääma... Nüüd on keeratud nii lühikeseks, kui annab ja mina tahaks veel tõsta. Eks vaatab, iseenesest saab seda hooba stabikal ju ka keerata. Kuid tundub, et see on sama vana, kui stabikas ja irdub sellest vaid relaka abil... Ehk selle jätan viimaseks abinõuks.
KAs see just ASR on... Baabelkala arvab, et inglise keeles on see start-up torque - see oleks nagu käivitusmoment... Mis nagu ei sobi konteksti.
Asi polegi tegelikult ju väga oluline, lihtsalt hakkas huvitama.
Ahjaa, varemesitatud küsimuse :"Kas nelja tagumised turvavööd sobivad kuuele?" vastus on JAH. Väikese mööndusega siiski - ülemine kandur on teistsuguse kujuga ja turvavöö jooksmasaamiseks tuleb seda üsna täpselt paika sättida. Muidu jääb polster segama ja vöö ei jookse tagasi.
Aga mõnus on küll, kui ei pea lapsetooliga õiendades vahetükiga jantima. 91 aasta neljal (või mis aasta oma see Kalevi varuosaauto oligi) on 30 cm pikemad vööd...
Kurb, kole kurb on vaadata meite SELli polstrite alla. Ma pole sellest autost veel ühtegi enne mind lõhkumata polstrit leidnud. Nii ka seekord - mõlemad tagapiilari katted olid lõhutud nagadega.
Seoses sellega ka küsimus: kas tagumise istme seljatoe serva alla peabki olema kruvi piilaripolstri paigalhoidmiseks? Või on selle mõni usin karvanäpp oma lolli jõuga lõhutud kinnitusnagade kompenseerimiseks keeranud?
Lihtsalt hakkas kripeldama...
Olen üritanud tagaosa paika keerata ja meite massinal kipub hoob pikaks jääma... Nüüd on keeratud nii lühikeseks, kui annab ja mina tahaks veel tõsta. Eks vaatab, iseenesest saab seda hooba stabikal ju ka keerata. Kuid tundub, et see on sama vana, kui stabikas ja irdub sellest vaid relaka abil... Ehk selle jätan viimaseks abinõuks.
KAs see just ASR on... Baabelkala arvab, et inglise keeles on see start-up torque - see oleks nagu käivitusmoment... Mis nagu ei sobi konteksti.
Asi polegi tegelikult ju väga oluline, lihtsalt hakkas huvitama.
Ahjaa, varemesitatud küsimuse :"Kas nelja tagumised turvavööd sobivad kuuele?" vastus on JAH. Väikese mööndusega siiski - ülemine kandur on teistsuguse kujuga ja turvavöö jooksmasaamiseks tuleb seda üsna täpselt paika sättida. Muidu jääb polster segama ja vöö ei jookse tagasi.
Aga mõnus on küll, kui ei pea lapsetooliga õiendades vahetükiga jantima. 91 aasta neljal (või mis aasta oma see Kalevi varuosaauto oligi) on 30 cm pikemad vööd...
Kurb, kole kurb on vaadata meite SELli polstrite alla. Ma pole sellest autost veel ühtegi enne mind lõhkumata polstrit leidnud. Nii ka seekord - mõlemad tagapiilari katted olid lõhutud nagadega.
Seoses sellega ka küsimus: kas tagumise istme seljatoe serva alla peabki olema kruvi piilaripolstri paigalhoidmiseks? Või on selle mõni usin karvanäpp oma lolli jõuga lõhutud kinnitusnagade kompenseerimiseks keeranud?