13-05-2009, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2009, 11:04 AM ja muutjaks oli hents99.)
See on hea idee, ma pole ise leidnud selliseid.
Et komplektist asja saaks, tuleks ilmselt asendad klapivedrud(välised) tsipa jäigemate vastu(kuigi usun, et stock on enam kui küll, nagu MB puhul ikka), nukkvõlli hammasrattad teha seadistatavaks.
Peaks proovima, mul omal ka väike mõte kõrgemapöördeline V8 teha, kuna mootor jääb vabalthingavaks. Kaane disain on suht hea.
Edit: Kui ma 5.0 M117 mootori Ralaki käest ära saan osta ja pukki panna, siis hakkan igasugu katsetusi tegema.
Detali.ru lehel ei näita W108`l 4.5 mootorit.
Lähen kohe välja, vaatan, mis seis W116 3.5 V8 klapikambrikaane alt paistab.
Aga esimene asi, mis üldse mootori tuunimisega kokku käib on kontrollitav süüde ja pritse ehk programmeeritav aju. Muidu ei ole sul pöörde tõstmisest mingit tolku ega saagi seda teha.
Ega MB jagaja ise mootorikiirust ju ei piira nagu vanadel karpamasinatel.
Kõige odavam tuuning on ikkagi EFI. Kui väheks jääb, siis sealt edasi juba, aga edasine minek sõltub ikkagi eelneva olemasolust.
Kui ma varsti oma 4.2 juustuga stock 5.0 või 5.6`le veerandmiilil koti pähe tõmban(enne kui dünos pole käinud, siis kindlalt midagi ei väida), siis saad teada, mida teha.
Et komplektist asja saaks, tuleks ilmselt asendad klapivedrud(välised) tsipa jäigemate vastu(kuigi usun, et stock on enam kui küll, nagu MB puhul ikka), nukkvõlli hammasrattad teha seadistatavaks.
Peaks proovima, mul omal ka väike mõte kõrgemapöördeline V8 teha, kuna mootor jääb vabalthingavaks. Kaane disain on suht hea.
Edit: Kui ma 5.0 M117 mootori Ralaki käest ära saan osta ja pukki panna, siis hakkan igasugu katsetusi tegema.
Detali.ru lehel ei näita W108`l 4.5 mootorit.
Lähen kohe välja, vaatan, mis seis W116 3.5 V8 klapikambrikaane alt paistab.
Aga esimene asi, mis üldse mootori tuunimisega kokku käib on kontrollitav süüde ja pritse ehk programmeeritav aju. Muidu ei ole sul pöörde tõstmisest mingit tolku ega saagi seda teha.
Ega MB jagaja ise mootorikiirust ju ei piira nagu vanadel karpamasinatel.
Kõige odavam tuuning on ikkagi EFI. Kui väheks jääb, siis sealt edasi juba, aga edasine minek sõltub ikkagi eelneva olemasolust.
Kui ma varsti oma 4.2 juustuga stock 5.0 või 5.6`le veerandmiilil koti pähe tõmban(enne kui dünos pole käinud, siis kindlalt midagi ei väida), siis saad teada, mida teha.