25-04-2009, 08:55 AM
Tegemistest:
Eile sai siis käidud Imre juures veermiku kontrollis, õnneks sattus töömeheks Martin, pean tema oskustest väga lugu. Võtsin siis Martinil nööbist kinni, vaatasin talle sügavalt silma (ei, mitte selles mõttes nagu tee nüüd oma rikutuse tasemel arvate ) ja ütlesin, et anna endast palun parim vigade avastamisel. Martin haaras siis töökoja suurima "mantirovka" ja kukkus kangutama. Esimene ehmatav avastus oli läbimärg tagaamortide nivooõli paak:
Õnneks selgus, et keegi üliagar svennson oli nivoopaagi silmini täis valanud ja pressis lihtlabaselt kaane vahelt välja
Midagi, Martin hakkas siis põlevate silmadega verejanuliselt "mantirovkaga" kõiki liigendeid kangutama, mina kõrval valmis pastaka ja paberiga ning lontis kõrvadega kõik tema halastamatud diagnoosid kirja panema. Kuna auto oli läbinud just ÜV, siis väga ei kartnudki tulemusi. Alustasime esisillast, midagi hullu polnudki. Kaks välimist ja üks sisemine rooliots nac liiga suure loksuga, päris läbi veel polnud. Vahetab ära lähitulevikus, pole õnneks kallid ka.
Siis tagasild, seal oli teema mis natuke pani kulmu kortsutama Nimelt oli autol taga juba ostes mingi kolks sees, eeldasin kohe nivooamortide sarniire. Kuna ÜV ka midagi ei tuvastanud, siis olin selles veel rohkem kindel. Sebisin varakult uued Sachsi amordid (ülim tänu ja kiitus siinkohal Rolzile), kuid need olid jumala ok, kurja juur hoopis tagumine vasak supporti laager. Miks see pani kulmu kortsutama? Nimelt tegemist nõellaagriga, mida saab ainult originaalis, hinnaga 2 kilo. MASU ajal see täiesti arvestatav raha. Laagri teeb haruldaseks tema 10mm paksus, seepärast seda mujalt ei leia, küll otsitud. Helistasin siis jälle Rolzile, et amordid tagasi anda ja muret kurta. Ja jällegi suurimad tänud talle: nimelt tal oli meeles, et kodanik Kuld oli sama asjaga oma 500 SEL-iga (praegune perekond Võsa auto) jamand nibg oli pannud kõrvuti kaks 5mm laagrit, hinnaga ca 200 eeku. Hinnavahe pehmelt öeldes hoomatav!
Midagi, järgime kõne siis Kullale ja nüüd lootused selle peal, et leiab oma märkmiku arhiivist laagrite täpsemad mõõdud üles.
Siin ka üks pilt tervest põhjast, ise olen vaatepildiga rahul:
Nüüd siis rooliotsasi ostma ja ootama kõnet laagrite mõõdu suhtes, loodetavasti leiab need üles.
Täna-homme peaks saama kätte ka Sergei Zjuganovi poolt tehtud pildid, kolm tundi sai neid tehtud vanalinnas ja Linnahalli juures. Eile sai pika mangumise peale välja kaubeldud tema käest üks pilt, muidu ta põhimõtteliselt neid ei anna enne kui kõik üle vaadatud, signeeritud ja töödeldud vajaduse korral.
Eile sai siis käidud Imre juures veermiku kontrollis, õnneks sattus töömeheks Martin, pean tema oskustest väga lugu. Võtsin siis Martinil nööbist kinni, vaatasin talle sügavalt silma (ei, mitte selles mõttes nagu tee nüüd oma rikutuse tasemel arvate ) ja ütlesin, et anna endast palun parim vigade avastamisel. Martin haaras siis töökoja suurima "mantirovka" ja kukkus kangutama. Esimene ehmatav avastus oli läbimärg tagaamortide nivooõli paak:
Õnneks selgus, et keegi üliagar svennson oli nivoopaagi silmini täis valanud ja pressis lihtlabaselt kaane vahelt välja
Midagi, Martin hakkas siis põlevate silmadega verejanuliselt "mantirovkaga" kõiki liigendeid kangutama, mina kõrval valmis pastaka ja paberiga ning lontis kõrvadega kõik tema halastamatud diagnoosid kirja panema. Kuna auto oli läbinud just ÜV, siis väga ei kartnudki tulemusi. Alustasime esisillast, midagi hullu polnudki. Kaks välimist ja üks sisemine rooliots nac liiga suure loksuga, päris läbi veel polnud. Vahetab ära lähitulevikus, pole õnneks kallid ka.
Siis tagasild, seal oli teema mis natuke pani kulmu kortsutama Nimelt oli autol taga juba ostes mingi kolks sees, eeldasin kohe nivooamortide sarniire. Kuna ÜV ka midagi ei tuvastanud, siis olin selles veel rohkem kindel. Sebisin varakult uued Sachsi amordid (ülim tänu ja kiitus siinkohal Rolzile), kuid need olid jumala ok, kurja juur hoopis tagumine vasak supporti laager. Miks see pani kulmu kortsutama? Nimelt tegemist nõellaagriga, mida saab ainult originaalis, hinnaga 2 kilo. MASU ajal see täiesti arvestatav raha. Laagri teeb haruldaseks tema 10mm paksus, seepärast seda mujalt ei leia, küll otsitud. Helistasin siis jälle Rolzile, et amordid tagasi anda ja muret kurta. Ja jällegi suurimad tänud talle: nimelt tal oli meeles, et kodanik Kuld oli sama asjaga oma 500 SEL-iga (praegune perekond Võsa auto) jamand nibg oli pannud kõrvuti kaks 5mm laagrit, hinnaga ca 200 eeku. Hinnavahe pehmelt öeldes hoomatav!
Midagi, järgime kõne siis Kullale ja nüüd lootused selle peal, et leiab oma märkmiku arhiivist laagrite täpsemad mõõdud üles.
Siin ka üks pilt tervest põhjast, ise olen vaatepildiga rahul:
Nüüd siis rooliotsasi ostma ja ootama kõnet laagrite mõõdu suhtes, loodetavasti leiab need üles.
Täna-homme peaks saama kätte ka Sergei Zjuganovi poolt tehtud pildid, kolm tundi sai neid tehtud vanalinnas ja Linnahalli juures. Eile sai pika mangumise peale välja kaubeldud tema käest üks pilt, muidu ta põhimõtteliselt neid ei anna enne kui kõik üle vaadatud, signeeritud ja töödeldud vajaduse korral.