24-04-2006, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2006, 11:34 PM ja muutjaks oli rock.)
okei sõbrad hakkan jõudma tõele lähemale, kui see nii on, et MB võtab vaiksel kruisimisel kohalt ära teise käiguga siis on see saksa inseneride tõeline geniaalsus, aga see kui ma sõidan saksa paani peal 120ga ja on 3000 pööret ja üle selle on geniaalsusest asi äärmiselt kaugel = suur 3.0 mootor võiks 120ga teha ma arvan, et 2500max. Mul teine E39 BMW vahetab viimase käigu ära alles 90ne või 2500 pealt.
Niiet ma ikkagi siiani arvan, et viimane käik on puudu.
No kas on siin mõne 3.0 4kasti omanik?
Mis on parasjagu spidomeetri näit kui ta viimase käigu sisse lülitab? Minul näiteks vahetab viimasele käigule 45-50 km/h juures ja pöörded umbes 1800-2000 Need parameetrid on E reziimis võimalikult aeglaselt kiirendades
Kommentaarid???
Niiet ma ikkagi siiani arvan, et viimane käik on puudu.
No kas on siin mõne 3.0 4kasti omanik?
Mis on parasjagu spidomeetri näit kui ta viimase käigu sisse lülitab? Minul näiteks vahetab viimasele käigule 45-50 km/h juures ja pöörded umbes 1800-2000 Need parameetrid on E reziimis võimalikult aeglaselt kiirendades
Kommentaarid???
õmbleb ümbre