17-04-2009, 08:54 PM
Marekil on kullisilm - meite SEllil on tõepoolest tagumine vedrustus väheke maas. Ma pakun, et nii 15 mm võiks tõsta. Rohkem vist ei kannata, et ei tekiks koplituuningu efekti.
Selle häälestamisega on nii, nagu ikka asjadega, mis väga ei häiri - kui ükskord kanalile/tõstukile saab, siis võiks ju paika keerata...
Eks põhjuski on selge - vedrud on täitsa surnud. Kui nivood aitamas pole, siis vajub saba ikka peris maha. Tean-tean, nivoode säästmiseks tuleks vedrud kiiremas korras vahetada. Aga ihnsus on seni võitu saanud - originaal maksab päris natuke raha ja mingit tundmatut tarvikut ei tahaks sellele autole alla keerata. Aga eks näis...
Muide, kui kellelgi vedeleb korralike (vajumata) vedrude paar, siis võib neid mulle pakkuda...
Mareku pildivalik on muidugi tase Krrt, nii lääpas SEL kah pole
Selle häälestamisega on nii, nagu ikka asjadega, mis väga ei häiri - kui ükskord kanalile/tõstukile saab, siis võiks ju paika keerata...
Eks põhjuski on selge - vedrud on täitsa surnud. Kui nivood aitamas pole, siis vajub saba ikka peris maha. Tean-tean, nivoode säästmiseks tuleks vedrud kiiremas korras vahetada. Aga ihnsus on seni võitu saanud - originaal maksab päris natuke raha ja mingit tundmatut tarvikut ei tahaks sellele autole alla keerata. Aga eks näis...
Muide, kui kellelgi vedeleb korralike (vajumata) vedrude paar, siis võib neid mulle pakkuda...
Mareku pildivalik on muidugi tase Krrt, nii lääpas SEL kah pole