17-04-2009, 03:57 PM
Praeg on võimalik Eestis kasti pesu niimoodi teha, et kogu ssüsteem võetakse maha (kast, muhv jne). Vaja kindlasti lahti võtta ja konkreetselt asi oma käte vahel ära puhastada.
Kui Silber räägib seda juttu, et me paneme uue õli sisse, siis sõitad veidike ja siis laseme õli välja ja nii kasvõi X korda ei aita. Esiteks läheb suure õlikoguse tõttu asi kallimaks, teiseks (mis peamine) seda jahutusvedelikku niimoodi eemaldada ei saa. Põhjus lihtne - tosool ei lahustu õlis (vt pilt - mõlemas on samapalju tosooli sees, kuid vasakpoolses on ka pesuaine). Ehk võib vana õli välja lasta ja uue sisse pumbata, kuid tosool jääb ikkagi kuhugi niiöelda pidama. Selleks ongi vaja spets pesuainet kasutada mis tosooli ära seob ja välja pumpamine peab toimuma niiöelda hooga (kasti enda pumpa abil), mitte ühest otsast uut õli lihtlabaselt sisse surudes.
Õige ja korralik pesu näeb selline välja kus väikene aparaat kasti ja kogu süsteemi külge ühendatakse. Pannakse pesuaine sisse ja siis sõidab auto kohapeal rattad õhus mingi aeg. Edasi lastakse õli ühest otsast välja nii et auto ise (kastis olev pump) pumpab. Seejärel mingi kogus uut õli sisse - ja protseduuri korratakse. Lõpuks täiesti uus õli sisse. Loomulikult saab seda "välitda" ja kasti ja kogu süsteemi koos radikaga manuaalselt läbi pesta, aga see kestab ikka hulgema aja. Ning kui kast niiöelda käte vahel ära puhastada siis üks nõrk koht on ikkagi - hüdromuhv. See ei käi nimelt lahti. MB on küll vanade muhvide jaoks spets riist olemas mille paneb akudrelli otsa ja siisöelda annab sellega muhvi sees olevaid osi pöörlema saada (uutematel ei tea). Kuid uutamatel muhvidel on sisse pandud vedelikku raske kätte saada ja seetõttu ma ei kujuta ette mitu korda seda protseduuri tegema peaks, et ta puhtaks saaks.
Kuid kui teha nii nagu ma enne kirjeldasin - siis on muhvi puhastamise võime tunduvalt parem, sest kasti pump ise lööb õli koos pesuainega muhvi ühest otsast (tegelikult mööda võlli) sisse ja teisest (samuti võll) välja. Kogu jama uhutakse kaasa.
Ma ei tea kui puru sul see muhv juba on. Võimalik (saksast sõidukijuhtide kommentaare lugedes sai ka väga hullus korras asjad töökorda) et pesu aitab. Pesu soovitati just kasti lukustuse mittetoimimise tõttu. Samas näiteks kui 1->2 vahetus on löögiga siis on hoopis vabajooksusidur katki ja loomulikult ei aita siis paljas pesu enam midagi.
Selle radika soovitan välja vahetada ikkagi. B varuosa (Valeo omaa ei tohiks võtta, sest MB originaalid olid sama masti) kõlbab väga hästi Nisseni oma.
Selge on aga see, et kui sa selle autoga edasi sõitad siis tuleb sul kindlapeale uus hüdromuhv osta, või siis taasta saasta programmi abil lasta ta lahti lõigata ja remontida.
PS vibratsioon viitab just hüdromuhvi lukustuse mittetoimimisele (läbilibisemisele)
öl.bmp (Suurus: 369.26 KB / Tõmbamised: 30)
Kui Silber räägib seda juttu, et me paneme uue õli sisse, siis sõitad veidike ja siis laseme õli välja ja nii kasvõi X korda ei aita. Esiteks läheb suure õlikoguse tõttu asi kallimaks, teiseks (mis peamine) seda jahutusvedelikku niimoodi eemaldada ei saa. Põhjus lihtne - tosool ei lahustu õlis (vt pilt - mõlemas on samapalju tosooli sees, kuid vasakpoolses on ka pesuaine). Ehk võib vana õli välja lasta ja uue sisse pumbata, kuid tosool jääb ikkagi kuhugi niiöelda pidama. Selleks ongi vaja spets pesuainet kasutada mis tosooli ära seob ja välja pumpamine peab toimuma niiöelda hooga (kasti enda pumpa abil), mitte ühest otsast uut õli lihtlabaselt sisse surudes.
Õige ja korralik pesu näeb selline välja kus väikene aparaat kasti ja kogu süsteemi külge ühendatakse. Pannakse pesuaine sisse ja siis sõidab auto kohapeal rattad õhus mingi aeg. Edasi lastakse õli ühest otsast välja nii et auto ise (kastis olev pump) pumpab. Seejärel mingi kogus uut õli sisse - ja protseduuri korratakse. Lõpuks täiesti uus õli sisse. Loomulikult saab seda "välitda" ja kasti ja kogu süsteemi koos radikaga manuaalselt läbi pesta, aga see kestab ikka hulgema aja. Ning kui kast niiöelda käte vahel ära puhastada siis üks nõrk koht on ikkagi - hüdromuhv. See ei käi nimelt lahti. MB on küll vanade muhvide jaoks spets riist olemas mille paneb akudrelli otsa ja siisöelda annab sellega muhvi sees olevaid osi pöörlema saada (uutematel ei tea). Kuid uutamatel muhvidel on sisse pandud vedelikku raske kätte saada ja seetõttu ma ei kujuta ette mitu korda seda protseduuri tegema peaks, et ta puhtaks saaks.
Kuid kui teha nii nagu ma enne kirjeldasin - siis on muhvi puhastamise võime tunduvalt parem, sest kasti pump ise lööb õli koos pesuainega muhvi ühest otsast (tegelikult mööda võlli) sisse ja teisest (samuti võll) välja. Kogu jama uhutakse kaasa.
Ma ei tea kui puru sul see muhv juba on. Võimalik (saksast sõidukijuhtide kommentaare lugedes sai ka väga hullus korras asjad töökorda) et pesu aitab. Pesu soovitati just kasti lukustuse mittetoimimise tõttu. Samas näiteks kui 1->2 vahetus on löögiga siis on hoopis vabajooksusidur katki ja loomulikult ei aita siis paljas pesu enam midagi.
Selle radika soovitan välja vahetada ikkagi. B varuosa (Valeo omaa ei tohiks võtta, sest MB originaalid olid sama masti) kõlbab väga hästi Nisseni oma.
Selge on aga see, et kui sa selle autoga edasi sõitad siis tuleb sul kindlapeale uus hüdromuhv osta, või siis taasta saasta programmi abil lasta ta lahti lõigata ja remontida.
PS vibratsioon viitab just hüdromuhvi lukustuse mittetoimimisele (läbilibisemisele)
öl.bmp (Suurus: 369.26 KB / Tõmbamised: 30)