14-04-2009, 02:30 PM
Väikne "Teaser" siis kõigile huvilistele ja samale teele asujatele.
Sai siis Tänu Hents99'le auto koos mootriga spetsialisti kätte toimetatud omajagu aega tagasi.
Probleem oli kaduvas jahutusvedelikus/tosoolis. Peale pikka mõtisklemist asuti asja kallale ning ruumi vähesuse tõttu olid mehed sunnitud eemaldama päris palju kõrvalist. Seda kõike selleks, et pääseda ligi kaanepoltidele. Võeti ette ning tehti ära, kaaned saadi kätte ning ootavad nüüd oma järjekorda, et pääseda kaane töödesse.
Peale pritsepea ja sisselaske eemaldamist said mehed huvitava üllatuse osaliseks- Nimelt ploki keskmine osa pm. sõnaotsesesmõttes ujus tosoolist, väljalaskest tilkus samamoodi tosooli ning ka õli.
Kaante eemaldamisel oli keegi eelnev Remondimees ühe kaane poldi nii kinni keeranud, et 60 Nm oli asi topelt kaugel. Hr. Indrek, kes seda tööd teostas, kasutas väga pikka jõuõlga ning kuuskant võtme asemel lõi tähik võtme poldi peasse ning saavutas ka tõsise higistamis staadiumi, enne kui sai selle lahti keeratud.
Teadmiseks siis järgnevatele m117/116 mootori remontijatele või kes seda plaanivad teha, siis hind kujuneb kogu tööde ja väljavahetavate osade juures ligi 20 kilo, +/- vastavalt erinevatest väljavahetatavatest osadest.
Minu masinal siis: Plokikaane tihendid, klapisääre tihendid, ketipingutus tald, mingi tugi rullik, rihmad, siis hävinenud poldid ning ketipingutus talla üks kinnitus vms. ( Hents lisab, kui miskit puudu jäi)
Kaane tööd: ~6000,-( Sisaldab tööpinna lihvi, klapipesada lihvi ja klapivahede paika reguleerimist)
Mootori lahti võtmine/kinni panemine: 10 000,-
Varuosad:~5000,-
Sai siis Tänu Hents99'le auto koos mootriga spetsialisti kätte toimetatud omajagu aega tagasi.
Probleem oli kaduvas jahutusvedelikus/tosoolis. Peale pikka mõtisklemist asuti asja kallale ning ruumi vähesuse tõttu olid mehed sunnitud eemaldama päris palju kõrvalist. Seda kõike selleks, et pääseda ligi kaanepoltidele. Võeti ette ning tehti ära, kaaned saadi kätte ning ootavad nüüd oma järjekorda, et pääseda kaane töödesse.
Peale pritsepea ja sisselaske eemaldamist said mehed huvitava üllatuse osaliseks- Nimelt ploki keskmine osa pm. sõnaotsesesmõttes ujus tosoolist, väljalaskest tilkus samamoodi tosooli ning ka õli.
Kaante eemaldamisel oli keegi eelnev Remondimees ühe kaane poldi nii kinni keeranud, et 60 Nm oli asi topelt kaugel. Hr. Indrek, kes seda tööd teostas, kasutas väga pikka jõuõlga ning kuuskant võtme asemel lõi tähik võtme poldi peasse ning saavutas ka tõsise higistamis staadiumi, enne kui sai selle lahti keeratud.
Teadmiseks siis järgnevatele m117/116 mootori remontijatele või kes seda plaanivad teha, siis hind kujuneb kogu tööde ja väljavahetavate osade juures ligi 20 kilo, +/- vastavalt erinevatest väljavahetatavatest osadest.
Minu masinal siis: Plokikaane tihendid, klapisääre tihendid, ketipingutus tald, mingi tugi rullik, rihmad, siis hävinenud poldid ning ketipingutus talla üks kinnitus vms. ( Hents lisab, kui miskit puudu jäi)
Kaane tööd: ~6000,-( Sisaldab tööpinna lihvi, klapipesada lihvi ja klapivahede paika reguleerimist)
Mootori lahti võtmine/kinni panemine: 10 000,-
Varuosad:~5000,-