13-04-2009, 02:12 PM
Tere,
selline mure, katsun kirjeldada: alguses tekis alates 80km/h kiirendamisel vibra sisse. Arvati, et tekis käigukastis emulsioon. Valati käigukasti õli välja (õli sai vahetatud koos filtriga 15000km tagasi), ei mingit jälge emulsiooni tekkimisest – õli puhas ja ilus.
Kõik buksid/padjad kontrolliti üle – kõik ok. Igaks juhuks vahetati filter ära. Järgmine samm – kompuuter järgi – näitas tõesti el.ajudes (käigukastis) vead. Kustutati. Proovisõit – vibra ikka alles. Olemas oli vanemat 98a käigukasti mehhaaniline ajuplokk. Vahetasime ära. Proovisõit – peale 3 käigu korraks kadusid kõik käigud ära, käsitsi sai tagasi. Sõitsin ca 50 km, 100km/h oli 2100 phm pöörded mis on liiga kõrged, vanasti oli sama kiiruse juures ca 1900 phm. Tagasi töökota, pandi minu vana oma tagasi. Proovisõit – vibra kadus ära, kuid suurendatud pöörded jäid alles. Kompuuter taha.. – tõesti näitas vea – käikude ladustamise ja mootori pöörete vale suhe. Kustutati vead ära.
Hetkel sõidan ja pöörded on ikka veidi suured 100km/h puhul 2100. Katsetasin ka suuremate kiiruste pealt 200km/h pöörded 4000, vanasti sama pöörete arv oli ca 240km/h juures. Arvutiga kontrolliti ka muud asjad üle (turbot, düüse jne.) kõik ok. Ise seisin kõikide tööde juures kõrval.
Autoks on MB E270CDI 2003a. 130kW. W211 kere.
Küsimus: odavam ja samas ka mõistlik lahendus.
Tänud ette!
selline mure, katsun kirjeldada: alguses tekis alates 80km/h kiirendamisel vibra sisse. Arvati, et tekis käigukastis emulsioon. Valati käigukasti õli välja (õli sai vahetatud koos filtriga 15000km tagasi), ei mingit jälge emulsiooni tekkimisest – õli puhas ja ilus.
Kõik buksid/padjad kontrolliti üle – kõik ok. Igaks juhuks vahetati filter ära. Järgmine samm – kompuuter järgi – näitas tõesti el.ajudes (käigukastis) vead. Kustutati. Proovisõit – vibra ikka alles. Olemas oli vanemat 98a käigukasti mehhaaniline ajuplokk. Vahetasime ära. Proovisõit – peale 3 käigu korraks kadusid kõik käigud ära, käsitsi sai tagasi. Sõitsin ca 50 km, 100km/h oli 2100 phm pöörded mis on liiga kõrged, vanasti oli sama kiiruse juures ca 1900 phm. Tagasi töökota, pandi minu vana oma tagasi. Proovisõit – vibra kadus ära, kuid suurendatud pöörded jäid alles. Kompuuter taha.. – tõesti näitas vea – käikude ladustamise ja mootori pöörete vale suhe. Kustutati vead ära.
Hetkel sõidan ja pöörded on ikka veidi suured 100km/h puhul 2100. Katsetasin ka suuremate kiiruste pealt 200km/h pöörded 4000, vanasti sama pöörete arv oli ca 240km/h juures. Arvutiga kontrolliti ka muud asjad üle (turbot, düüse jne.) kõik ok. Ise seisin kõikide tööde juures kõrval.
Autoks on MB E270CDI 2003a. 130kW. W211 kere.
Küsimus: odavam ja samas ka mõistlik lahendus.
Tänud ette!