07-04-2009, 05:19 PM
Ega see ei olegi eriline skeem tegelikult
- Igal mootoril on see natukene erinev ilma pildita on raske seletada - kolm võimalus oli vist erinevatel pillidel (kas noolekesed kohakuti, muna oma pessa, või silindri keskkoht õigesse positsiooni).
Aga kui mõistusega võtta ja loogiliselt mõelda siis saab ka silma ja tunnetusega asja paika.
Sellist jama (käigu vahetus väga madalal) põhjustab muidugi ka see kui tross on ikka suht metsa pandud (täitsa lõhva). Kast arvab kogu aeg et gaas on maas. Kuid kick down lülitile surudes peaks see niiöelda juhtimise üle võtma - mida antud juhul ka vist prooviti aga eduta.

Aga kui mõistusega võtta ja loogiliselt mõelda siis saab ka silma ja tunnetusega asja paika.
Sellist jama (käigu vahetus väga madalal) põhjustab muidugi ka see kui tross on ikka suht metsa pandud (täitsa lõhva). Kast arvab kogu aeg et gaas on maas. Kuid kick down lülitile surudes peaks see niiöelda juhtimise üle võtma - mida antud juhul ka vist prooviti aga eduta.