06-04-2009, 08:19 PM
Trossi pingutatakse ikka skeemi järgi, aga ma ei usu et see nii palju mõjutab. Kuigi trossi peaks ikka õigeks panema - see ytleb kastile pedaali asendit.
See peaks olema 722.5 kast - ehk muidu on ta tavaline 4 käiguline automaat kuid 5 käik pannakse niiöelda elektriga sisse. 5 käigu jaoks peaks olema klapp mis siis teatud ajal avaneb/sulgeb. Y3/2 on tähis ning asuma peaks vasakul pool auto all kasti küljes (umbes seal kus on starteri koda. Seda klappi aga omakorda juhib juba aju N15/1 (TCM - transmission Control Module) - asub seal kus ajub ikka. See klapp peaks juhtima siis 4-5-4 käigu lülitust. TCM ise omab sisendeid mille järgi ta seda kõik arvutab - pedaali asend, koormus, pööre jne.
Seda Y3/2 juhitakse vooluga - mida väiksem vool seda suurem surve on kastis; ning mida suurem vool seda väiksem surve on kastis. 4 käiguga peab suur vool olema (ca 100 mA) ja 5 käiguka peab väike vool olema (lõpus on 0 mA)
Pakum ema kumba kas TCM ei anna voolu välja millegi pärast või ei jõua juhet pidi vool kohale või on klapp kinni jäänud/katki.
Oleneb kui kõva remondimees oled - edasi saab juba TCM sisenditest rääkida. Neid võiks kontrollida.
Muidugi vaakum juhe, millega kastile koormust öeldakse, ka selle võiks ka vaadata.
Samas kuna viga on kõikide käikudega (sama klapiga juhtiakse ka osaliselt teisi käike), siis arvan et midagi on selle klapiga peetis.
See peaks olema 722.5 kast - ehk muidu on ta tavaline 4 käiguline automaat kuid 5 käik pannakse niiöelda elektriga sisse. 5 käigu jaoks peaks olema klapp mis siis teatud ajal avaneb/sulgeb. Y3/2 on tähis ning asuma peaks vasakul pool auto all kasti küljes (umbes seal kus on starteri koda. Seda klappi aga omakorda juhib juba aju N15/1 (TCM - transmission Control Module) - asub seal kus ajub ikka. See klapp peaks juhtima siis 4-5-4 käigu lülitust. TCM ise omab sisendeid mille järgi ta seda kõik arvutab - pedaali asend, koormus, pööre jne.
Seda Y3/2 juhitakse vooluga - mida väiksem vool seda suurem surve on kastis; ning mida suurem vool seda väiksem surve on kastis. 4 käiguga peab suur vool olema (ca 100 mA) ja 5 käiguka peab väike vool olema (lõpus on 0 mA)
Pakum ema kumba kas TCM ei anna voolu välja millegi pärast või ei jõua juhet pidi vool kohale või on klapp kinni jäänud/katki.
Oleneb kui kõva remondimees oled - edasi saab juba TCM sisenditest rääkida. Neid võiks kontrollida.
Muidugi vaakum juhe, millega kastile koormust öeldakse, ka selle võiks ka vaadata.
Samas kuna viga on kõikide käikudega (sama klapiga juhtiakse ka osaliselt teisi käike), siis arvan et midagi on selle klapiga peetis.