02-04-2009, 09:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2009, 09:20 PM ja muutjaks oli kaspar.)
Mina oman w202 c240 1998a. Ostmisel tasuks just kere olukorda vaadata kuna tehnika peab vastu päris hästi. Suurema varustuse armastajad peavad vaatama suurema litraasiga mootoreid. Tagasillas muresi eriti ei ole. Võib esineda lõtke rooli karbis.Esi sillas hakkavad kolksu tavaliselt tegema stabika puksid. Roostet võib otsida järgnevatelt kohtadelt: pagasiluugi avamis nuppu ümbert, ukse alumised ääred ja taga tiiva äärtelt. V6 mootoritel on 12 süüteküünalt ja targad mehed ütlevad ,et paigaldada tuleks ainult kas originaale või bosch platinume (vale küünal pidi tegema halba süütepoolile). Õli (soovitaks ikka täis sünti) läheb sinna mootorisse 8,2L. Suurema läbisõiduga autodel on ka kuulda ketti klõbinat (eelnev omanik ei ole seda lihtsalt tahtud vahetada) Tavaliselt lekkivad tagasilla difri külgmised simmerlingid. Elektri poolepealt meie eesti tingimustes ussitab läbi pea toite kaabli mootori poolne ots. Lagunevad ka õhulugejad bosch halb kvaliteet. Keskmine kütuse kulu 2,4L mootoril on 10-14L sajale oleneb kuidas sõita! Oma poolepealt soovitaks vaadata nahksisu (istmesoenduse olemasolu peaks kah jälgima muidu talvel päris külm)kaltsu sisu rohkem 5 klassi lapsele disaini poolt. Standard varustuses tuleb facelift mudelitel: manuaalne kliima, väli temp.näidik, esimesed el. aknad, kesklukustus, soendusega el.peeglid, el.allalastavad tagumised peatoed ja el. avatav pagas nii salongist kui võtmelt.