02-04-2009, 08:29 PM
Ke näitab küll veakoode - kuid seda ei saa kodustes tintimustes vaadata. OK saab kui sa oled elektroonik ja oskad PVM signaalist % lugeda ning seejärel otsid selle väärtuse järgi tabelist vea. Minuteada teeb Eestis ainukesena sellist vea otsingut Tallinnas Silberauto.
See sinu segu reguleerimine - saad aru kohepeal ei mõjuta segu väärtust sinu kruvi keeramine - selles suhtes mõjutab, et lambda järgi reguleerib AJU seda keskkohta. Kui näiteks süsteem on sul SILBERIS paika pandud ja sõber Ants mõtleb üle timmida, siis juba VEERAND kruvi keeramisest läheb sisteem peeti ja võib ökonoomse sõidu ära unustada.
Sinu reguleerimine ja lõhna nuusutamine tagant. Kas sul KAT on vahel? Äkki on viga selles et kuskilt imeb sumps lisaõhku vahele - lamba näitab lahjat segu. Aju keerab juurde. See, et sa Audil said paika - no jälle sama jutt. Tegelikult võis segu isegi rikas olla, aga KAT tappis täiega heitgaase ning tagant tuligi enam vähem OK välja.
Kui sul CO oli 0,03 siis palju HC ning hapnik oli? Nende kahe väärtuse abil saab juba midagi öelda.
Isegi siis kui sul on süsteem võibolla mingi IME läbi kogemata paika pandud (siis oled tõesti juhusega paika pannud) siis võib ka veel pritsepea peetis olla. Ehk, siis alates teatud koormusest suureneb küttehulk MEELETULT ja segu läheb rikkaks ning tulemus ongi suur küttekulu.
Aga no kui sa ei taha seda uskuda siis ma pakun mõne muu "tõenäolise" veavälja miks auto palju kütet võtab - äkki on näiteks kolvirõngaste luku augud kohakuti läinud. Need võiks ka üle vaadata - nonii kindluse mõttes.
See sinu segu reguleerimine - saad aru kohepeal ei mõjuta segu väärtust sinu kruvi keeramine - selles suhtes mõjutab, et lambda järgi reguleerib AJU seda keskkohta. Kui näiteks süsteem on sul SILBERIS paika pandud ja sõber Ants mõtleb üle timmida, siis juba VEERAND kruvi keeramisest läheb sisteem peeti ja võib ökonoomse sõidu ära unustada.
Sinu reguleerimine ja lõhna nuusutamine tagant. Kas sul KAT on vahel? Äkki on viga selles et kuskilt imeb sumps lisaõhku vahele - lamba näitab lahjat segu. Aju keerab juurde. See, et sa Audil said paika - no jälle sama jutt. Tegelikult võis segu isegi rikas olla, aga KAT tappis täiega heitgaase ning tagant tuligi enam vähem OK välja.
Kui sul CO oli 0,03 siis palju HC ning hapnik oli? Nende kahe väärtuse abil saab juba midagi öelda.
Isegi siis kui sul on süsteem võibolla mingi IME läbi kogemata paika pandud (siis oled tõesti juhusega paika pannud) siis võib ka veel pritsepea peetis olla. Ehk, siis alates teatud koormusest suureneb küttehulk MEELETULT ja segu läheb rikkaks ning tulemus ongi suur küttekulu.
Aga no kui sa ei taha seda uskuda siis ma pakun mõne muu "tõenäolise" veavälja miks auto palju kütet võtab - äkki on näiteks kolvirõngaste luku augud kohakuti läinud. Need võiks ka üle vaadata - nonii kindluse mõttes.