02-04-2009, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2009, 10:33 AM ja muutjaks oli R129.)
wdb240 juba kirjutas mille jaoks see kruvi on. Ma ei ole spetsialist aga niipalju kui mina aru saa siis toimub asi järgmiselt: CO ja kogu küttesegu reguleerimine käib LAMDBA abil - see tähendab, et sa võid seda kruvi päris suures ulatuses keerata nii, et koha peal on lambda ja CO väärtus OK. Aju ise reguleerib lihtsalt. KUID see kruvi asend peaks niiöelda keskmises asendis olema, ehk et pritsepeal oleks võimalik nii RIKASTADA kui ka LAHJEMAKS keerata kui lamba väärtus seda nõuab.
Praegu on sul ilmselt see ühel pool ääres ja süsteem näeb vaeva, et maha/juurde keerata aga sinu nina järgi saab ta sellega veel kohapeal hakkama - sest jutu järgi arvates (ma ütlen ARVATES) on CO paigas.
Oletame nüüd, et sa hakkad sõitma ning siis on juba HOOOOPIS rohkem vaja segu korrigeerida, kuid mis juhutub - sinu kruvi on juba ühel pool ääres ja süsteem ei saa näiteks lahjemaks enam keerata (kuigi lamba seda KARJUVALT nõuab) - tulemus ülesuur küttesegu.
Äre leiuta ise jalgratast mille leiutamine on niguinii palja kuuskant võtmega võimatu. Mine käi spetsialisti juures.
Seda, kas Viljandi Silberis on seademd olemas, ma ei tea - Tallinnas küll. Diagnostik Peeter oleks vaja su auto kallale lasta (kui lähed siis nõua teda).
Loomulikult ei tähenda see veel, et selle reguleeringuga kõik kohe OK on. Tavaliselt siis alles hakkavad teised vead välja tulema kui ühe sõlme korda saad. Võib ka juhtuda, et esialgu läheb asi hullemak, sest niiöelda üks komponent on nüüd paigas aga ülejäänud on katki/valesti seadistatud ja kokkumäng on veelgi viletsam kui varem. Tihitlugu ei saada sellest aru, öeldes et Ants krt pani pilli enam vähem käima - no võttis küll palju kütes aga vähemalt liikus; kuid nüüd vahetati xxx jupi ära ja spetsialist käis autost üle ja no absoluutselt ei käi. Sellistele inimestele saab ainult muidugi ühte soovitada - ostke ladunn (viimased laused ei ole sulle mõeldud)
Edu
Praegu on sul ilmselt see ühel pool ääres ja süsteem näeb vaeva, et maha/juurde keerata aga sinu nina järgi saab ta sellega veel kohapeal hakkama - sest jutu järgi arvates (ma ütlen ARVATES) on CO paigas.
Oletame nüüd, et sa hakkad sõitma ning siis on juba HOOOOPIS rohkem vaja segu korrigeerida, kuid mis juhutub - sinu kruvi on juba ühel pool ääres ja süsteem ei saa näiteks lahjemaks enam keerata (kuigi lamba seda KARJUVALT nõuab) - tulemus ülesuur küttesegu.
Äre leiuta ise jalgratast mille leiutamine on niguinii palja kuuskant võtmega võimatu. Mine käi spetsialisti juures.
Seda, kas Viljandi Silberis on seademd olemas, ma ei tea - Tallinnas küll. Diagnostik Peeter oleks vaja su auto kallale lasta (kui lähed siis nõua teda).
Loomulikult ei tähenda see veel, et selle reguleeringuga kõik kohe OK on. Tavaliselt siis alles hakkavad teised vead välja tulema kui ühe sõlme korda saad. Võib ka juhtuda, et esialgu läheb asi hullemak, sest niiöelda üks komponent on nüüd paigas aga ülejäänud on katki/valesti seadistatud ja kokkumäng on veelgi viletsam kui varem. Tihitlugu ei saada sellest aru, öeldes et Ants krt pani pilli enam vähem käima - no võttis küll palju kütes aga vähemalt liikus; kuid nüüd vahetati xxx jupi ära ja spetsialist käis autost üle ja no absoluutselt ei käi. Sellistele inimestele saab ainult muidugi ühte soovitada - ostke ladunn (viimased laused ei ole sulle mõeldud)
Edu