01-04-2009, 04:46 PM
Tuksis genekas või surnud starter või roostest puretud juhtmestik pole ainult W126 probleem. See on kõigi vanade ja väsinud autode probleem. Seega tasuks teema pealkiri kõigepealt korda teha!
Uus aku tähendab ainult seda, et saad peetis aku tagasi viia. Kui kõrge on aku pinge koormuseta? Aga tuledega? Aga starterit andes? Muidugi on parem teha koormustest. See ütleb kohe, kas aku on korras või mitte. Tehakse igas mõistlikus autojupipoes...
Mis pingega laeb generaator. Kas see üldse ringi käib?
Kas starter kuumeneb? Kas juhtmed on ikka aku ja starteri küljes korralikult kinni ja puhtad? Kas kerejuhtmed (aku ja kere ning mootori ja kere vahel) on ikka puhtad, terved ja kinni?
Uus aku tähendab ainult seda, et saad peetis aku tagasi viia. Kui kõrge on aku pinge koormuseta? Aga tuledega? Aga starterit andes? Muidugi on parem teha koormustest. See ütleb kohe, kas aku on korras või mitte. Tehakse igas mõistlikus autojupipoes...
Mis pingega laeb generaator. Kas see üldse ringi käib?
Kas starter kuumeneb? Kas juhtmed on ikka aku ja starteri küljes korralikult kinni ja puhtad? Kas kerejuhtmed (aku ja kere ning mootori ja kere vahel) on ikka puhtad, terved ja kinni?