29-03-2009, 03:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2009, 07:13 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Mark: Mercedes-Benz 300 CE-24
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: 245 000 km (hooldusraamat)
Võimsus: 162 kW
Käigukast: automaat (5 käiku)(425)
Värv: must metallik (199)
Salong: helehall nahk (268)
Lisavarustus:
ASD (211), Kliimaseade (580), püsikiirusehoidja (440), el. katuseluuk (412), 2x turvapadjad (291), 4x el. aknad, el. peegel, istmesoojendused (873), elektriliselt liigutatav ortopeediline juhiiste (221) (404), nivooreguleeringuga vedrustus (480), pähklipuidust iluliistud, tagapeatoed (430), nahkkattega rool ja käigukanginupp, ees käetugi (570), lävevalgustused ustel, päikesesirmide peeglivalgustused (543), autotelefoniga sobiv antenn (310), alarm (551), Becker Grand Prix 2000 vk RDS raadio (751).
Üldine kirjeldus:
Tegemist on Saksamaalt ostetud autoga, mis on kuni lõpuni väga korralikku hooldust saanud. Kaasas on kogu hooldusdokumentatsioon ning näiteks on esiklaas küll millalgi vahetatud, ent asenduseks on kasutatud samuti tehase originaali. Salong on terve ja päris ilus, kuid vajab korralikku puhastamist. Kere on sile ja sirge, roostet on võrreldes mu enda sedaaniga minimaalselt. Üldjoontes on ta väga heaks korraliku hobiauto toorikuks.
Esialgsed vead:
Vasakul tagatiival üks roostekoht (võimalik, et väike auk läbi), paremal tagatiival ja uksel kriim (vajab värvimist), tagapaneelile paigaldatud helkurid, kärukonks (jälle eemaldada vaja), valuvelje kapslid puudu, iluvõre keskmine liist muljutud ja plastikosast tükk väljas, ette paigaldatud valged suunatuled, stangede musta värvi plastikliistudel nurkades kriimud. Aga mis peamine - auto on teadlikult ostetud sissepritsedefektiga. Saab näha, kas tegemist on ületatava probleemiga või ei pandagi teda enam käima. Igatahes on praegu mõned jupid ka pagasiruumis
Plaanid:
Eelkirjeldatud vead tuleb mõistagi likvideerida ja ennekõike mootor tööle saada. Auto vajab ka põhjalikku puhastamist. Pikki plaane selle autoga mul ei ole. Ennekõike on kupee ostetud lihtsalt selleks, et saaksin ka oma elus kogemuse 124 kerega kupee omamisest, sest kätt südamele pannes meeldib mulle sedaan rohkem. Ta on lihtsalt hea kevad-suveprojekt ja kui isu täis saab, siis võibolla leiab korralikule autole ka mõistliku hinnaga ostja. Muidugi pole majanduse olukorda arvestades hetk kõige soodsam, aga ilmselt ei lähe need autod enam kunagi odavamaks, seega ma väga ei muretse.
Mõned pildid ka eelvaateks, aga kuna ilm oli kole ja auto on kaua seisnud ning räämas, ei soovita nõrganärvilistel neid vaadata - ise usun, et temast tuleb veel väga ilus auto.
Kevadeks jälle tööpõld olemas.
Tauno
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: 245 000 km (hooldusraamat)
Võimsus: 162 kW
Käigukast: automaat (5 käiku)(425)
Värv: must metallik (199)
Salong: helehall nahk (268)
Lisavarustus:
ASD (211), Kliimaseade (580), püsikiirusehoidja (440), el. katuseluuk (412), 2x turvapadjad (291), 4x el. aknad, el. peegel, istmesoojendused (873), elektriliselt liigutatav ortopeediline juhiiste (221) (404), nivooreguleeringuga vedrustus (480), pähklipuidust iluliistud, tagapeatoed (430), nahkkattega rool ja käigukanginupp, ees käetugi (570), lävevalgustused ustel, päikesesirmide peeglivalgustused (543), autotelefoniga sobiv antenn (310), alarm (551), Becker Grand Prix 2000 vk RDS raadio (751).
Üldine kirjeldus:
Tegemist on Saksamaalt ostetud autoga, mis on kuni lõpuni väga korralikku hooldust saanud. Kaasas on kogu hooldusdokumentatsioon ning näiteks on esiklaas küll millalgi vahetatud, ent asenduseks on kasutatud samuti tehase originaali. Salong on terve ja päris ilus, kuid vajab korralikku puhastamist. Kere on sile ja sirge, roostet on võrreldes mu enda sedaaniga minimaalselt. Üldjoontes on ta väga heaks korraliku hobiauto toorikuks.
Esialgsed vead:
Vasakul tagatiival üks roostekoht (võimalik, et väike auk läbi), paremal tagatiival ja uksel kriim (vajab värvimist), tagapaneelile paigaldatud helkurid, kärukonks (jälle eemaldada vaja), valuvelje kapslid puudu, iluvõre keskmine liist muljutud ja plastikosast tükk väljas, ette paigaldatud valged suunatuled, stangede musta värvi plastikliistudel nurkades kriimud. Aga mis peamine - auto on teadlikult ostetud sissepritsedefektiga. Saab näha, kas tegemist on ületatava probleemiga või ei pandagi teda enam käima. Igatahes on praegu mõned jupid ka pagasiruumis
Plaanid:
Eelkirjeldatud vead tuleb mõistagi likvideerida ja ennekõike mootor tööle saada. Auto vajab ka põhjalikku puhastamist. Pikki plaane selle autoga mul ei ole. Ennekõike on kupee ostetud lihtsalt selleks, et saaksin ka oma elus kogemuse 124 kerega kupee omamisest, sest kätt südamele pannes meeldib mulle sedaan rohkem. Ta on lihtsalt hea kevad-suveprojekt ja kui isu täis saab, siis võibolla leiab korralikule autole ka mõistliku hinnaga ostja. Muidugi pole majanduse olukorda arvestades hetk kõige soodsam, aga ilmselt ei lähe need autod enam kunagi odavamaks, seega ma väga ei muretse.
Mõned pildid ka eelvaateks, aga kuna ilm oli kole ja auto on kaua seisnud ning räämas, ei soovita nõrganärvilistel neid vaadata - ise usun, et temast tuleb veel väga ilus auto.
Kevadeks jälle tööpõld olemas.
Tauno