23-03-2009, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2009, 01:14 AM ja muutjaks oli tank.)
Ai,ai,ai. Väga vinge tehnika. Ilmselt siis käigukast,vedrustus, ja sillad ka vastavusse viidud.
Sisu võiks tõesti stock olla, eriti rool. Väljast ilmselt rehvi/velje valik ja teatud spoilerite lisamine ilmselt vältimatu.
Hind pole üldse ulme. Aparaat ju tehniliselt ideaalses korras ja kestab mõistlikult tarbides oma 15-20 aastat ilma erilist investeeringut nõudmata ära. Tava kulumaterjalid, mõni silladetail, õlid filtrid/rehvid. Vastupidavus ilmselt nagu S-klassile ikka omane.
Igal juhul mõistlik ost oleks. Iseasi on meie teed/hooldus.
Rõõmu aastakümneteks.
Lahtine katus koos bodykitiga on kole. Asi muidugi maitses ka.
Sisu võiks tõesti stock olla, eriti rool. Väljast ilmselt rehvi/velje valik ja teatud spoilerite lisamine ilmselt vältimatu.
Hind pole üldse ulme. Aparaat ju tehniliselt ideaalses korras ja kestab mõistlikult tarbides oma 15-20 aastat ilma erilist investeeringut nõudmata ära. Tava kulumaterjalid, mõni silladetail, õlid filtrid/rehvid. Vastupidavus ilmselt nagu S-klassile ikka omane.
Igal juhul mõistlik ost oleks. Iseasi on meie teed/hooldus.
Rõõmu aastakümneteks.
Lahtine katus koos bodykitiga on kole. Asi muidugi maitses ka.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Sigmar Avald
56 913 150