20-03-2009, 12:45 AM
Sobivad küll ilutulestiku jaoks, aga varsti on uut masinat vaja Karpa mootoril ju surve puudub, KE pritsungil on ca 6 bar - nii, et mina küll ei julgeks neid juhtmeid jätta. Ole ikka kindel, et need seda survet peavad - korraliku auto tegemise juures ei tohiks ju uued torub väga palju maksta! Ohutus eelkõige.
Siin on 102 mootori ühendamise skeem. Hakkaja mees saab sellega hakkama, kes asjade tööpõhimõtet teab - ma muidugi ei tea sinu oskusi autode kallal.
Siin on kõik tegelikult olemas - külmkäivitus, lisa küte, tühikäik jne jne. Pistikute numbrid - kus ajus otsad lähevad jne.
Isegi tööpõhimõtted ja seadistus on olemas. Nii, et....
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/opetus1.pdf
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/opetus2.pdf
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/opetus3.pdf
Lisaks panen 2,3 mootori õpetuse - see on küll natuke teine, aga võibolla on abi.
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009318.jpg
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009319.jpg
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009317.jpg
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009316.jpg
Siin on 102 mootori ühendamise skeem. Hakkaja mees saab sellega hakkama, kes asjade tööpõhimõtet teab - ma muidugi ei tea sinu oskusi autode kallal.
Siin on kõik tegelikult olemas - külmkäivitus, lisa küte, tühikäik jne jne. Pistikute numbrid - kus ajus otsad lähevad jne.
Isegi tööpõhimõtted ja seadistus on olemas. Nii, et....
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/opetus1.pdf
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/opetus2.pdf
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/opetus3.pdf
Lisaks panen 2,3 mootori õpetuse - see on küll natuke teine, aga võibolla on abi.
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009318.jpg
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009319.jpg
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009317.jpg
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/19032009316.jpg