18-03-2009, 09:05 PM
Tänaseks on siis 124 230E peale tõstetud minu 123-le. Gaasihoovastikuga oli omaette ooper, tuli täiesti uus konstrueerida. Sama jama oli käigukasti hoovasikuga, kuna 124 kastil on hoovad kinnitused teise kohapeal, tuli roheliselt võtta hoovad ja sobitada sinisele. Hetkel olemas tagurpidi, 2 ja 4 -jas käik, 1 ja 3 puudu, vaja hoobasid natukene reguleerida pikemaks. Enamus poldid sai kergelt kinni ja täna hommikul hakkasime juhtmetega tegelema. Enam suuremat Ajukeppi mina kogenud pole Rohelisel sai armatuur ja kõik muu laiali lammutatud, et lihtsam ligipääseda oleks, aga neid juhtmeid seal mustmiljon.
Lisaks ei ole mul w123 elektriskeemi.
KAS KELLEGIL ON ANDA MULLE W123 ELEKTRISKEEMI, MIS SOBIKS 230E ja 200 KARPALE?
Hetkel ongi asjad niikaugel, et tuleb korralik skeem leida ja juhtmeid sobitama hakata, kui see valmis siis vedelikud sisse, natukene kollektori juurest uut sumpsi keevitada ja saab esimesi hääli kuulata.
Kui keegi on ennem ka pannud karpa mootori asemele pritsungi kolmel, siis palun andke nõu kuidas edasi toimetada nende juhtmetega!
Lisaks ei ole mul w123 elektriskeemi.
KAS KELLEGIL ON ANDA MULLE W123 ELEKTRISKEEMI, MIS SOBIKS 230E ja 200 KARPALE?
Hetkel ongi asjad niikaugel, et tuleb korralik skeem leida ja juhtmeid sobitama hakata, kui see valmis siis vedelikud sisse, natukene kollektori juurest uut sumpsi keevitada ja saab esimesi hääli kuulata.
Kui keegi on ennem ka pannud karpa mootori asemele pritsungi kolmel, siis palun andke nõu kuidas edasi toimetada nende juhtmetega!