18-03-2009, 12:59 PM
Ma omaarust sellesse teemasse kord juba kirjutasin...
Aga küsime uuesti:
Millal on vahetatud süüteküünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor?
Kui suur on mootori õlikulu?
Kas on teada kompressioon mootori silindrites? On see ühtlane?
Kas mootor käivitub külmalt hästi? Aga soojalt?
Kas mootor töötab/veab ühtlaselt või on mõnel hetkel tunda puterdamist?
Kas tagant musta viskab? 20 l sajale võiks hakata juba tagant näha olema...
Silberissemineku soovitus on hea. Aga kallis. Mis muidugi ei tähenda, et Koljade juures lõppkokkuvõtteks odavam tuleks.
Kas Silber on oma suhtumist vanadesse autodesse muutnud? Üldiselt nad väga ei rõõmustanud, kui keegi oma kõrge kütusekulu jutuga sinna läks.

Aga küsime uuesti:
Millal on vahetatud süüteküünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor?
Kui suur on mootori õlikulu?
Kas on teada kompressioon mootori silindrites? On see ühtlane?
Kas mootor käivitub külmalt hästi? Aga soojalt?
Kas mootor töötab/veab ühtlaselt või on mõnel hetkel tunda puterdamist?
Kas tagant musta viskab? 20 l sajale võiks hakata juba tagant näha olema...
Silberissemineku soovitus on hea. Aga kallis. Mis muidugi ei tähenda, et Koljade juures lõppkokkuvõtteks odavam tuleks.
Kas Silber on oma suhtumist vanadesse autodesse muutnud? Üldiselt nad väga ei rõõmustanud, kui keegi oma kõrge kütusekulu jutuga sinna läks.