16-03-2009, 12:44 PM
Umbes kuu aega tagasi sai selline omale toodud varuosadeks:
Tegu siis 82 aasta kolmega millele on pandud nelja 230E mootor koos kastiga. Selle tõstan enda omale ümber.
Nii, üleeile keskpäevaks oli siis rohelisel mootor maas ja asusime sinise kallale. Paar tundi tööd ja järgmine mootor oli aiste vahelt välja tõstetud. Sinisel läks üks roolivarras(vms) ka katki, kui mootorit välja tõstsime, õnneks rohelisel oli see terve:
Eilne päev ei olnud edukas, 230 on endiselt mitte sinise küljes ja tuju on sitt! Kõigepealt kiskusime siniselt selle kõvera varda maha ja võrdlesime rohelisega, sobib! UUt ei julge ennem külge panna, kui mootor peal, sest kindlasti otsustab mootor maanduda just sinna, kus asuks uus varras. Peale seda hakkasime roolikarpi vahetama, peale vaadates identsed, kui mõlemad lahti, proovisime rohelise karpi sinisele, ei sobi loomulikult. Vana karp on 3cm lühem ja uus lihtsalt kinnituste poolest ei sobi, aga pole hullu, sest selle masina roolis on nagunii ainult tugevad mehed. Peale seda leidsime, et gaasihoovastik ei sobi kohe mingist otsas, isegi see koht, kus pedaal tuleb mootori ruumi on teise koha peal. AJUKEPP on kogu see värk + veel juhtmetega tuleb hirmsalt pead vaevata. Kuna tänaseks isu otsas auto näppimisest, tulime ära ja nädala sees kui tekib vaba aega, siis kohe tagasi. Tööd on veel mitme päeva eest...
Homme proovime vast aiste vahele selle 230 tõsta, siis tuleb juhtmetega hakata mässama.
Tegu siis 82 aasta kolmega millele on pandud nelja 230E mootor koos kastiga. Selle tõstan enda omale ümber.
Nii, üleeile keskpäevaks oli siis rohelisel mootor maas ja asusime sinise kallale. Paar tundi tööd ja järgmine mootor oli aiste vahelt välja tõstetud. Sinisel läks üks roolivarras(vms) ka katki, kui mootorit välja tõstsime, õnneks rohelisel oli see terve:
Eilne päev ei olnud edukas, 230 on endiselt mitte sinise küljes ja tuju on sitt! Kõigepealt kiskusime siniselt selle kõvera varda maha ja võrdlesime rohelisega, sobib! UUt ei julge ennem külge panna, kui mootor peal, sest kindlasti otsustab mootor maanduda just sinna, kus asuks uus varras. Peale seda hakkasime roolikarpi vahetama, peale vaadates identsed, kui mõlemad lahti, proovisime rohelise karpi sinisele, ei sobi loomulikult. Vana karp on 3cm lühem ja uus lihtsalt kinnituste poolest ei sobi, aga pole hullu, sest selle masina roolis on nagunii ainult tugevad mehed. Peale seda leidsime, et gaasihoovastik ei sobi kohe mingist otsas, isegi see koht, kus pedaal tuleb mootori ruumi on teise koha peal. AJUKEPP on kogu see värk + veel juhtmetega tuleb hirmsalt pead vaevata. Kuna tänaseks isu otsas auto näppimisest, tulime ära ja nädala sees kui tekib vaba aega, siis kohe tagasi. Tööd on veel mitme päeva eest...
Homme proovime vast aiste vahele selle 230 tõsta, siis tuleb juhtmetega hakata mässama.