16-03-2009, 12:40 PM
Tegu siis 1977 aastal tehasest välja veerenud Mercedes-Benz 200 –ga, mille kapoti all on hirmuäratav rida neli kakspunktnull jõuallikas, millele tehas on andnud tervelt 69kw.
Pikkust tal 4725mm ja kaalub tühjalt ainult 1340 kg. Kütust võtab ta natukene ja suti veel pealegi, ehk siis keskmine tuleb kuskil 12L/100le.
Aga keda need numbrid ikka huvitavad, parem tsiteerin ühte selle foorumi kasutajat: „Stiilses 14" plekkvelgedel kiirust koguvas luksusautos, mis on kellegi Vadimi poolt kuuri all guashidega roheliseks võõbatud on meeleolu loomas aegumatu Beckeri makk… olgugi et ta ei tööta juba aastast 1998. Lisavarustusest on autol parempoolne peegel ja neli peatuge.
Tühikäigul 400rpm töötav mootor põhjustab Mercedes-Benz ennastunustava vappumise - on näha, et auto ei suuda kannatada kuni ta sõitu lastakse. Ilmselt seetõttu katkebki seisupiduri tross ja masin hakkab iseenesest liikuma.“
Hetkel seisab masin ilusti garaazis alates novembrist ja ootab, et kevadel saaks uuesti teedel ringi vurada. Eile tegin väikese proovisõidu ka peale kahe ja poole kuust Mercedes-Benz seismist ja kõik oli Tipp-Topp. Heli teevad 6 Hertzi kõlarit ja Alpine suubwuufer, mida ergutab Blaupunkti võim, makiks on tavaline Pioneeri kärakas.
Pikk jutt on s*tt jutt, niiet ma parema meelega näitan teile ka mõnda pilti sellest masinast.
Pitgirlidega:
Pikkust tal 4725mm ja kaalub tühjalt ainult 1340 kg. Kütust võtab ta natukene ja suti veel pealegi, ehk siis keskmine tuleb kuskil 12L/100le.
Aga keda need numbrid ikka huvitavad, parem tsiteerin ühte selle foorumi kasutajat: „Stiilses 14" plekkvelgedel kiirust koguvas luksusautos, mis on kellegi Vadimi poolt kuuri all guashidega roheliseks võõbatud on meeleolu loomas aegumatu Beckeri makk… olgugi et ta ei tööta juba aastast 1998. Lisavarustusest on autol parempoolne peegel ja neli peatuge.
Tühikäigul 400rpm töötav mootor põhjustab Mercedes-Benz ennastunustava vappumise - on näha, et auto ei suuda kannatada kuni ta sõitu lastakse. Ilmselt seetõttu katkebki seisupiduri tross ja masin hakkab iseenesest liikuma.“
Hetkel seisab masin ilusti garaazis alates novembrist ja ootab, et kevadel saaks uuesti teedel ringi vurada. Eile tegin väikese proovisõidu ka peale kahe ja poole kuust Mercedes-Benz seismist ja kõik oli Tipp-Topp. Heli teevad 6 Hertzi kõlarit ja Alpine suubwuufer, mida ergutab Blaupunkti võim, makiks on tavaline Pioneeri kärakas.
Pikk jutt on s*tt jutt, niiet ma parema meelega näitan teile ka mõnda pilti sellest masinast.
Pitgirlidega: