16-02-2009, 06:45 PM
Kusjuures see konkreetne auto on suviste 225/45R17 ratastega ka täitsa sõidetav (loe: sama kõva/pehme, kui praegu). Minule meeldib see jäikus, kuigi jah, 124 vedrustus on võibolla tõesti veidi isegi parem ja mugavam. Liiga pehme jälle ka ei meeldi.
Mis puutub 220CDI-sse, siis jahh, täitsa paras mootor on, Eesti oludesse vähemalt küll. Mina ei ole veel hädasse jäänud, et mööda ei jõua vms. A no, samas, igapäevaselt liigutab 235kW mootor 17800kg, on küll 10 erinevat ülekannet, aga sel autol 90kW kõigest 1700kg jaoks, niiet vahe on olemas ja jõuab küll mööda punnuga, hoopis paremini kui bussiga...
Siiski on minu meelest punnust päris edukalt välja polsterdatud see, mis 124-s veel säilinud, ehk vahetu sõidutunnetus. Variant B, et punnul see olemas, suurema mootori jaoks kõik projekteeritud lihtsalt.
Mis puutub 220CDI-sse, siis jahh, täitsa paras mootor on, Eesti oludesse vähemalt küll. Mina ei ole veel hädasse jäänud, et mööda ei jõua vms. A no, samas, igapäevaselt liigutab 235kW mootor 17800kg, on küll 10 erinevat ülekannet, aga sel autol 90kW kõigest 1700kg jaoks, niiet vahe on olemas ja jõuab küll mööda punnuga, hoopis paremini kui bussiga...
Siiski on minu meelest punnust päris edukalt välja polsterdatud see, mis 124-s veel säilinud, ehk vahetu sõidutunnetus. Variant B, et punnul see olemas, suurema mootori jaoks kõik projekteeritud lihtsalt.