16-02-2009, 04:26 PM
Ei saa mitte vaiki olla, et sai nädalavahetusel seda liikurit proovitud.
Täitsa muhe oli. Kuigi teisel sõidutunnil hakkas sisu kuidagi ahistama... Aga see minu kiiks. Nagu ka järgnevad kommentaarid
2,2 CDI on mõnusalt ergas. Liigutab seda kolakat täitsa hästi liiklusega ühes rütmis. Aga... väikese mootori häda: alguses on elu lill, kuid pedaali sügavamale surudes midagi enam juurde ei tule. Algus on paljulubav, aga siis saab jaks otsa...
Teisest küljest on mõnusalt ökonoomne. Meie suutsime sealt läbi pumbata 6,9 l/100 km. Ja uskuge, me kasutasime seda autot ikka sihtotstarbeliselt, püsides liikluse rütmis. Autot paremini tundma õppides ja vähem kohapeal soojendades pole ilmselt pooleliitrine sääst võimatu. Ja see kolakas kaalub 1700 kilo!
Muidu on punn lahe. Sõites on tunda seda "miskit", mis on 123-s, kuid puudub 124-s. Ei oska seda sõnastada, kuid vahe on tuntav.
Väga hakkas huvitama, kas jäik vedrustus on ainult Avantgarde varustuse mure või on kõik punnid sihukesed? Päris sportkaarik just polnud, kuid teekonarused olid natuke liiga hästi tunda. Nojah, eks ma harjunud neid ka SELli tagaistmel tunnetama...
Istmed on täitsa muhedad. Pole küll enam need vedrudiivanid, kuid japsitaburetid kah veel mitte. Ja soojendus...mmm....
Tagaistme käetugi on üks äraarvamata mugav asi. Ilma selleta on kuidagi orb olla.
Kokkuvõtteks täitsa pandav liikur
Täitsa muhe oli. Kuigi teisel sõidutunnil hakkas sisu kuidagi ahistama... Aga see minu kiiks. Nagu ka järgnevad kommentaarid
2,2 CDI on mõnusalt ergas. Liigutab seda kolakat täitsa hästi liiklusega ühes rütmis. Aga... väikese mootori häda: alguses on elu lill, kuid pedaali sügavamale surudes midagi enam juurde ei tule. Algus on paljulubav, aga siis saab jaks otsa...
Teisest küljest on mõnusalt ökonoomne. Meie suutsime sealt läbi pumbata 6,9 l/100 km. Ja uskuge, me kasutasime seda autot ikka sihtotstarbeliselt, püsides liikluse rütmis. Autot paremini tundma õppides ja vähem kohapeal soojendades pole ilmselt pooleliitrine sääst võimatu. Ja see kolakas kaalub 1700 kilo!
Muidu on punn lahe. Sõites on tunda seda "miskit", mis on 123-s, kuid puudub 124-s. Ei oska seda sõnastada, kuid vahe on tuntav.
Väga hakkas huvitama, kas jäik vedrustus on ainult Avantgarde varustuse mure või on kõik punnid sihukesed? Päris sportkaarik just polnud, kuid teekonarused olid natuke liiga hästi tunda. Nojah, eks ma harjunud neid ka SELli tagaistmel tunnetama...
Istmed on täitsa muhedad. Pole küll enam need vedrudiivanid, kuid japsitaburetid kah veel mitte. Ja soojendus...mmm....
Tagaistme käetugi on üks äraarvamata mugav asi. Ilma selleta on kuidagi orb olla.
Kokkuvõtteks täitsa pandav liikur