14-02-2009, 12:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2009, 12:29 PM ja muutjaks oli twistedone.)
Ardo Kirjutas:Võtsin silberauto.ee lahti ja kuna seal ei olnud 320 bensi siis võrdlesin 280 diisel vs. 280 bens. Diisel on aegasem(pealegi diisel veel varastab kuna omab turbot, ja kes arvab et turbo on tühiasi siis võtku see maha ja vaadakui milliseks muulaks tema eesel muutub!!!!!!). Milleks siin mõla ajada kui andmed avalikult kättesaadavad? Ja niipallu kui ma SR-idel näinud/käinud/osalenud olen kiirustel mis lähevad kuni 250 välja siis diisel kütus lihtsalt ei plahvata nii kiirelt ja seega peale 100-km/h saab ta veel haledamalt bensukalt ära. Nüüd siis muidugi diislitel suured ja võimsad turbod peal et need erksamaks muuta aga pange siis bensukatele ka suured ja võimsad turbod peale ja räägime siis edasi.. tõsielt mõttetu teema.
Sry aga ma ei suutnud kohe küsimata jätta...Kas sa mootorite teooriat lugenud oled? Kust kohast selline väide, et mida kiiremini sõidad seda aeglasemini plahvatab diisel kütus? (tegin selle koha sinu lauses tumedamaks) Sinu juttu järgides võiks sama tobedalt väita, et bensukal suur ja võimsa turboga tekib oht, et puhub süüteküünlalt sädeme ära Pigem mängib siin erinevad faktorid, nt. ülekanded, turbol nö. "töö piirkond" jne. Näiteks Audi tegi oma kuulsa ringraja masina diiselmootoriga, siis miks tal diisel kütus aeglasemalt plahvatama ei hakanud? Ja ta lüpsis ka bensukaid nii et vähe ei olnud ja kiirused on rindrajal suuremad kui 100km/h. Suht mõtetu vaidlus ju ja ka mis vahet sel on kui paar sekundit võidad kedagi foori taga? Peace!