14-02-2009, 01:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2009, 03:36 AM ja muutjaks oli R129.)
OT OT:
Milleks rääkida sellisest mõtetust asjast nagu kubatuur. Parem rääkige sellest milline mootor on EFEKTIIVSEM.
Jah 3000 cm bensiinimootor teeb kiirenduses 3000 cm turbodiislile ära. Aga oh häda - bensiinimootor õgib selle tõmbe tegemiseks rohkem kütust kui diisel. Kuna diiselmootoris on kõrgem surveaste ja effektiivsem põlemisprotsess, siis on ta ka suurema KASUTEGURIGA. Probleem on lihtsalt selles, et sama põlemiskambri jaoks vajab diisel hoopis suuremat kolvikäiku ja sellest see kuramuse kubatuur tuleb. Täiesti mõtetu asi - näitab praktiliselt kolvi "tühja" liikumist. Ja mida see annab - oo mul liigub 6 kolvi 3 liitri jagu, aga mul vot 3,5 liitri jagu.
Et mõtetud vaidlused jätta võrrelge diislit ja bensu mis näiteks mõlemad maanteel 8 liitirt sajale võtavad. See tähendab kulutavad sama energiahulga - siis hakake tõmbest rääkima ja kahjuks vajub bensiinimootor siis ikka ära. Ei aita ka laaduri lisamine bensukale - ikka on ta ebaefektiivsem.
Ehk siis puust ja punaseks 3,2 T+diislit võrdle näiteks 2 liitrise bensukaga.
Või 5 liitrist bensukat võrdle 8 liitrise turbodiisliga.
Unustage see kubatuuri võrdsustamine - võrdsustage küttehulka.
Kurb vaadata kui silmring nõnna kitsas on mehed.
Ja kes on korraliku diisliga sõitnud, teab et sellega on linnas tõesti väga mugav. Tõsi veel mugavam on kompressoriga bensiinikad - aga küttekulu
Milleks rääkida sellisest mõtetust asjast nagu kubatuur. Parem rääkige sellest milline mootor on EFEKTIIVSEM.
Jah 3000 cm bensiinimootor teeb kiirenduses 3000 cm turbodiislile ära. Aga oh häda - bensiinimootor õgib selle tõmbe tegemiseks rohkem kütust kui diisel. Kuna diiselmootoris on kõrgem surveaste ja effektiivsem põlemisprotsess, siis on ta ka suurema KASUTEGURIGA. Probleem on lihtsalt selles, et sama põlemiskambri jaoks vajab diisel hoopis suuremat kolvikäiku ja sellest see kuramuse kubatuur tuleb. Täiesti mõtetu asi - näitab praktiliselt kolvi "tühja" liikumist. Ja mida see annab - oo mul liigub 6 kolvi 3 liitri jagu, aga mul vot 3,5 liitri jagu.
Et mõtetud vaidlused jätta võrrelge diislit ja bensu mis näiteks mõlemad maanteel 8 liitirt sajale võtavad. See tähendab kulutavad sama energiahulga - siis hakake tõmbest rääkima ja kahjuks vajub bensiinimootor siis ikka ära. Ei aita ka laaduri lisamine bensukale - ikka on ta ebaefektiivsem.
Ehk siis puust ja punaseks 3,2 T+diislit võrdle näiteks 2 liitrise bensukaga.
Või 5 liitrist bensukat võrdle 8 liitrise turbodiisliga.
Unustage see kubatuuri võrdsustamine - võrdsustage küttehulka.
Kurb vaadata kui silmring nõnna kitsas on mehed.
Ja kes on korraliku diisliga sõitnud, teab et sellega on linnas tõesti väga mugav. Tõsi veel mugavam on kompressoriga bensiinikad - aga küttekulu