05-02-2009, 03:03 PM
W140 hinnad on jah väga erinevad Eestis ja Leedus.Toon ise sealt lammutamiseks autosid ja näen ka seda kuidas auto mis algul on lammutamiseks toodud on hiljem juba müügiplatsil.Viimaseid parimaid pakkumisi oli W140 S 500 L 1997.a. hinnaga 3600EUR.Kolm kuud tagasi oli sama auto oluliselt nirum ja parempoolse rooliga 2300 EUR.
Meil sõitvad W140 on enamasti siiski tehase poolt ehitatud.
Kasutaja MBw140 ilmselt ei tea ka ise mis ta täpselt tahab.Kord tahab ehitada bensukast diisli siis avastab midagi veel huvitavamat jne.jne.
Tundub,et noor mees huvi on ja energiat palju,oleks nüüd veel ka rahulikku meelt.
Fakt on see ,et KORRALIK W140 on auto mis hoiab hinda ja ka Saksas on korralikud isendid kallid.Kui tahta ainult W140 keret ,et siis sellega tõsta oma ego on tõesti võimalik leida ka 40 000.-Leedust kepi kasti ja kaltsu sisuga ront aga kas see on siis S klass see on juba südametunnistuse küsimus.
Meil sõitvad W140 on enamasti siiski tehase poolt ehitatud.
Kasutaja MBw140 ilmselt ei tea ka ise mis ta täpselt tahab.Kord tahab ehitada bensukast diisli siis avastab midagi veel huvitavamat jne.jne.
Tundub,et noor mees huvi on ja energiat palju,oleks nüüd veel ka rahulikku meelt.
Fakt on see ,et KORRALIK W140 on auto mis hoiab hinda ja ka Saksas on korralikud isendid kallid.Kui tahta ainult W140 keret ,et siis sellega tõsta oma ego on tõesti võimalik leida ka 40 000.-Leedust kepi kasti ja kaltsu sisuga ront aga kas see on siis S klass see on juba südametunnistuse küsimus.