01-02-2009, 05:11 PM
No põhjus on selles, et mingi siduripakk kastis ei töö oma tööd korralikult. Küsimus miks - vastus, sest õli ei suru teda kokku. Nüüd miks ei suruta - kas pole piisavalt jõudu, laseb kuskilt vahelt läbi, või mingi klapp ei toimeta korralikutl. Ise pakun viimast ja kohe ka põhjust - sodi täis, kinni, tihend läbi vms.
Minu soovitus - lase õli välja võta hürdo"aju" maha ja võta ta üks haaval kuskil puhta laua peal lahti. Muidugi võiks ka hüdrotahvo ära pesta ja samuti ka kasti radika. Vaja läheb ohtralt leotsuainet ja surõhku.
Vajalikud juhendid saab netist või kust iganes. Osa on mul ka endal olemas.
Selle tööga saab igaüks vähegi rahuliku meele ja loogilise mõtlemisega härra hakkama. Soovitavalt oleks vaja 4 kätt - ehk siis kompanjoni. Kui sa edasi nii sõidad siis kuluvad paigalt minnes kettad veel rohkem.
Kaotada ei ole sul midagi - peale kahe õhtu aja. Küll aga õpid enda autot tundma. Kui toimima ei hakka või muidugi sügavamale minna ja kasti ennast uurima hakata ning kuna tegemist ei ole raketiga siis pole ka see raketiteadus.
Selline näeb siis "aju" üks pool välja. Teine on põhimõtteliselt samasugune.
Minu soovitus - lase õli välja võta hürdo"aju" maha ja võta ta üks haaval kuskil puhta laua peal lahti. Muidugi võiks ka hüdrotahvo ära pesta ja samuti ka kasti radika. Vaja läheb ohtralt leotsuainet ja surõhku.
Vajalikud juhendid saab netist või kust iganes. Osa on mul ka endal olemas.
Selle tööga saab igaüks vähegi rahuliku meele ja loogilise mõtlemisega härra hakkama. Soovitavalt oleks vaja 4 kätt - ehk siis kompanjoni. Kui sa edasi nii sõidad siis kuluvad paigalt minnes kettad veel rohkem.
Kaotada ei ole sul midagi - peale kahe õhtu aja. Küll aga õpid enda autot tundma. Kui toimima ei hakka või muidugi sügavamale minna ja kasti ennast uurima hakata ning kuna tegemist ei ole raketiga siis pole ka see raketiteadus.
Selline näeb siis "aju" üks pool välja. Teine on põhimõtteliselt samasugune.